  • Data: 2004-06-05 14:07:54
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miernik" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:20040605132146.95D.2.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.lo
    cal...

    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html

    swietnie. popraw mnie jesli sie myle. co myslisz o procedurze:

    anonimowe proxy + WiFi spot do zalozenia konta e-gold.
    nastepnie wypelnienie formularza wplaty na http://kantor.e-gold.com.pl przy
    uzyciu podobnych srodkow.
    o ile sie nie myle z powrotem dostane tytul przelewu, z ktorym udaje sie na
    poczte i wplacam im przez poczte gotowke.
    dzieki temu mam dodatnie saldo na e-gold zupelnie anonimowo.

    co dalej? jak to zamienic na karte platnicza?

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis