  • Data: 2004-06-05 15:39:01
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
    > "Miernik" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
    cal...

    > swietnie. popraw mnie jesli sie myle. co myslisz o procedurze:
    >
    > anonimowe proxy + WiFi spot do zalozenia konta e-gold.
    > nastepnie wypelnienie formularza wplaty na http://kantor.e-gold.com.pl przy
    > uzyciu podobnych srodkow.

    Pecunix jest bardziej anonimowe.

    E-gold teoretycznie wymaga podania danych i w regulaminie maja prawo
    blokady konta jakby były nieprawdziwe. W Pecunix w ogóle nie trzeba
    podawać nic poza e-mailem.

    > o ile sie nie myle z powrotem dostane tytul przelewu, z ktorym udaje sie na
    > poczte i wplacam im przez poczte gotowke.
    > dzieki temu mam dodatnie saldo na e-gold zupelnie anonimowo.
    >
    > co dalej? jak to zamienic na karte platnicza?

    Poszukam tego linku anonimowej karcie, puszcze tu za jakiś czas.

    Aha, te zupełnie anonimowe dość często znikają z rynku i pojawiają się
    nowe. Po prostu VISA ich udupia, ale powstaja nowe i tak to działa.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/