  • Data: 2004-06-05 13:21:46
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:

    > wystarczy karta pre-paid do internetu.
    > co za tym idzie nie potrzebny mi w zasadzie plastik, a jedynie zmyslone imie
    > i nazwisko, numerek, data waznosci i cvv2.

    Bywają takie, poszukam.

    > chce ladowac taka karte jakims "anonimizujacym" serwisem ze swojej normalnej
    > karty kredytowej.

    Ale z taką funkcją to na pewno nie.
    Jeśli nawet by ładowali z karty to na pewno dokładnie sprawdzą Twoje
    dane, przeciesz w przeciwnym wypadku nie mieli by żadnego
    zabezpieczenia gdybyś zrobił chargeback.
    Anonimowe ładowanie poprzez Pecunix, e-gold itp, ewentualnie przelewem
    SWIFT. A listę serwisów ładujących Pecunix mam tutaj:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html
    Wiele z nich oferuje również karty pre-paid, ale jeszcze tego nie
    skatalogowałem. Chociaż większość z nich nie ma pełnej anonimowości,
    to co najmniej jedną widziałem.

    Także zobacz: http://www.privacy.li/

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/