  • Data: 2018-02-23 17:02:39
    Temat: Re: anatomia ataku
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-23 o 13:57, Michał Jankowski pisze:

    > To znaczy jak to zrobi na niezrootowanym telefonie? Nie ma w androidzie
    > uprawnienia 'podsłuchuj wpisywanie danych do innej aplikacji' ani
    > 'podrzucaj innej aplikacji swoje dane symulując klikanie'.

    Za mało się znam. Nie wiem nawet co to znaczy zrootowany.
    Ja rozumuję tak. Jeśli aplikacja ma dostęp do wszystkiego to może
    wszystko. Ale faktycznie coś mi się kiedyś obiło, że systemy operacyjne
    potrafią pilnować aby jedna aplikacja nie mogła wpływać na drugą. Nie
    wiem jak to działa (moja wyobraźnia nie wyszła poza 8-bitowce).
    P.G.