  • Data: 2018-02-27 23:36:11
    Temat: Re: anatomia ataku
    Od: Waldek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W TV kątem oka [innym niż konto oko?] widziałem,
    > że tambylcy protestują przeciwko podatkom, czy
    > wzrostowi podatków...

    Ta, ponoć zamknęli Bazylikę Grobu Pańskiego
    w formie protestu ...
    Co ciekawe, szybko się dogadali
    bo jak wiesz (albo i nie) obiekt jest podzielony
    bodajże pomiędzy 3 odłamy religijne kościoła,
    a jak mnie skleroza nie myli, to brama obiektu należy do muzułmanów

    No ale widać, że gdy chodzi o kasę to można się szybko dogadać :)
    - gorzej jak trzeba się zrzucić - choćby na remont