eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamazon nie pyta o cvv? › Re: amazon nie pyta o cvv?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: amazon nie pyta o cvv?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <X...@l...net>
    <5c4eee02$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Tue, 29 Jan 2019 10:30:51 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <5c501d4b$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
    X-Trace: 1548754251 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 193.0.80.79:50374
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640696
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.01.2019 o 20:38, PiteR pisze:
    > Michał Jankowski pisze tak:
    >
    >> W dniu 28.01.2019 o 02:00, PiteR pisze:
    >>> Byłem zmuszony coś kupić na amazonie.co.uk
    >>> Nie podawałem cvv w czasie rejestracji tylko nr karty i expired.
    >>>
    >>> Jak to tak tatko?
    >>>
    >>
    >> To jest America style, kotku. Oni tak mają. A taki facebook to co
    >> prawda pyta o cvv, ale o jakimś zatwierdzaniu sms-ami też nie
    >> słyszał. Ma być łatwo prosto i przyjemnie, taki redneck gdyby miał
    >> podawać jakieś kody to by niczego nie kupił.
    >>
    >> MJ
    >
    > acha, reszty nie trzeba.
    >
    > To na karcie nigdy nie pojawi się u mnie więcej niż 200 f.
    >
    > i jeszcze muszę sprawdzić czy da się na karcie zrobić minus i jak duży
    >
    > :)
    >
    >

    Wiesz, w USA to zawsze działało po prostu tak, że transakcje bez
    fizycznego użycia karty były w 100% na ryzyko sprzedawcy. Klient, jak mu
    się pojawiło takie niechciane obciążenie, to dzwonił do banku, mówił
    "nie moje" i obciążenie znikało. A potem sklep mógł sobie dochodzić,
    jeśli miał ślad, komu naprawdę sprzedał (np. adres dostawy). Ale to
    wszystko było w czasach przed internetem, i dotyczyło zamówień pocztą
    czy przez telefon.

    MJ



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1