  • Data: 2019-01-29 20:06:19
    Temat: Re: amazon nie pyta o cvv?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wow, to dopiero.
    > A ta utracona była zastrzeżona?
    > Zapewne tak, bo skąd by była nowa.
    > To była KK czy KD?
    > Ale tak czy siak musiały to być dzikie czasy - oraz dziki bank, ten BPH ;>
    > Choć Ciebie nie powinno obchodzić, że oni nie mogą zablokować - jak nie mogą to
    sami powinni pokryć.

    Chodziło o drobne kwoty. Karta kredytowa. Kupiłem jakiś program przez
    net. Po kilku miesiącach od tego samego "dostawcy przyszło obciążenie na
    kilkanaście złotych, a ponieważ to był jakiś podmiot z bodaj Indii albo
    Pakistanu, więc uznałem, że prościej będzie zastrzec kartę i uznałem, że
    to wystarczy. Zdziwiłem się, gdy po kilku miesiącach w nowej karcie
    przyszło obciążenie. Nie chce mi się już szukać dość pokrętnego
    wyjaśnienia banku, jak to się stało. W każdym razie nie obeszło się bez
    czynnika karnego i ostatecznie problem został rozwiązany, ale nie było
    to standardowe rozwiązanie.