  • Data: 2019-02-01 11:39:30
    Temat: Re: amazon nie pyta o cvv?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 10:52:19 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > A co z - popularną przecież - procedurą "podepnij kartę do konta w
    > amazonie/facebooku/allegro/whatever"?
    >
    > Raz się podpina i hulaj dusza...

    Cóż, z karty należy korzystać rozsądnie i znać jej regulamin - takie zasady jak dla
    każdego innego narzędzia.
    Póki jest wszystko dobrze, to problemu nie ma, ale jak będzie fraud to można potem
    płakać.
    Nie wiem, jak działają te mechanizmy, bo nie korzystam - no, może jedynie z google
    pay.
    W GP podaje się CVV, ale właściwie nie wiem, po co - chyba że z pomocą tego CVV robią
    taką szybką weryfikację, której nie widać w historii karty - ale potem GP używa
    wyłącznie osobnej karty wirtualnej.
    Wcześniej było takie coś, że dodawało się kartę do "konta google" - np. bezczelnie
    dodał mi do tego konta kartę citka, który jeszcze GP nie miał, jak próbowałem dodać -
    tylko coś mi się kołacze w pamięci, że cvv nie było zapamiętywane i albo musiało być
    podawane przy każdej płatności albo tylko przy pierwszej - a potem google
    wykorzystywał mechanizm "prenumeraty", gdzie można obciążyć kartę w trybie CNP bez
    podawania CVV - i podobno to CVV naprawdę "zapominał".