  • 1. Data: 2003-06-28 09:53:52
    Temat: allpay.pl - czy jest konkurencja ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    szukając po sieci natrafiłem na allpay.pl
    bez abonamentu można przyjmować płatności kartą (autoryzacji dokonuje
    polcard) - oczywiście jest odpowiednio wysoka prowizja 4-5 %, ale to i tak
    korzystniej niż na przykład płatności SMSem

    czy jest jakaś większa (bardziej godna zaufania) firma, która oferuje taką
    usługę bez abonamentu ?
    niby nie ma tutaj ryzyka, bo numer karty i tak podaje się na stronie
    polcardu, ale osoby mniej doświadczone mogą na przykład zostać przekierowane
    na inną stronkę i numer karty może wpaść w niepowołane ręce - no a odbije
    się to na dobrym imieniu sprzedawcy :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-28 10:03:17
    Temat: Re: allpay.pl - czy jest konkurencja ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > szukając po sieci natrafiłem na allpay.pl
    > czy jest jakaś większa (bardziej godna zaufania) firma, która oferuje taką
    > usługę bez abonamentu ?

    w sumie sam pytam i sam odpowiadam :) ale zweryfikujcie, jeśli się mylę

    poczytałem na stronach polcardu i oni chyba też nie wymagają abonamentu
    poza tym prowizja to "tylko" 3,9%

    http://www.polcard.com.pl/podstrona.php?s=internet_z
    akupy#KOSZTY

    to może być interesująca oferta (oczywiście dla osób, które mogą
    zainstalować certyfikat na serwerze)

  • 3. Data: 2003-06-28 10:24:01
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > http://www.polcard.com.pl/podstrona.php?s=internet_z
    akupy#KOSZTY

    > to mo?e by? interesuj?ca oferta (oczywi?cie dla os?b, kt?re mog?
    > zainstalowa? certyfikat na serwerze)

    nie chodzi raczej o sama mozliwosc zainstalowania, co o kupienie
    certyfikatu dla wlasnej strony - co nie jest takie tanie.

    p.

  • 4. Data: 2003-06-28 10:38:39
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > polcard) - oczywiście jest odpowiednio wysoka prowizja 4-5 %, ale to i tak
    > korzystniej niż na przykład płatności SMSem

    to jest jeszcze gorsze od payu.pl, na pieniądze można czekać miesiąc,
    była usługa allfast, dzięki której w ciągu 48h przelewali pieniądze, ale
    jest czasowo
    zawieszona z "przyczyn niezależnych" ;)
    Więc na pieniądze można sobie miesiąc czekać, to nawet nie jest śmieszne.

  • 5. Data: 2003-06-28 10:55:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Pitus" <p...@a...pl> wrote in message
    > nie chodzi raczej o sama mozliwosc zainstalowania, co o kupienie
    > certyfikatu dla wlasnej strony - co nie jest takie tanie.

    no tak
    tylko z oferty Polcardu wynika, że to od nich otrzymujemy certyfikat i oni
    nie pobierają za to opłaty

    przecież wystarczy, aby certyfikat był przez nich rozpoznawany - nie musi
    być autoryzowany globalnie
    w poniedziałek wypytam ich o szczegóły

  • 6. Data: 2005-05-09 21:27:32
    Od: "Mik" <m...@p...fm>

> [...]
    > zawieszona z "przyczyn niezależnych" ;)
    > Więc na pieniądze można sobie miesiąc czekać, to nawet nie jest śmieszne.

    Miesiąc to za mało powiedziane!!! Jestem użytkownikiem od pół roku i z
    miesiąca na miesiąc odnosze wrażenie że dostaje pieniązki coraz później
    Obawiam sie że tych ostatnich mogę nie dostać wcale bez wyjasnienia powodu
    (coś w tym stylu jest w regulaminie allpay).

  • 7. Data: 2005-05-10 07:44:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    powodu
    > (coś w tym stylu jest w regulaminie allpay).

    No tak - gdy jakieś półtora miesiąca temu pisałem tu
    że siedziba firmy absolutnie nie wzbudza zaufania
    ( d2e8e9$949$...@n...news.tpi.pl ), to pełno było
    głosów chwalących współpracę z nimi.

    Pix

  • 8. Data: 2005-05-10 22:35:37
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > miesiąca na miesiąc odnosze wrażenie że dostaje pieniązki coraz później

    Bo zmienili jakis czas temu system - z terminow blokad na terminy
    realizacji - przelicz sobie dokladnie - chyba od 2 lat jest tak samo i imho
    nic sie nie zmienilo.

    Pozdr.,
    Piotr