  • Data: 2017-11-14 19:13:30
    Temat: Re: alior kantor - przelew własny
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2017 o 20:03, RobertS pisze:
    > jak w temacie
    >
    > ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior
    > Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

    Musisz kupić u nich walutę i tyle ile kupisz tyle możesz przelać. Ja
    przelewałem już koledze, który ma też kantor Alior i poszło online i bez
    prowizji. Przelewałem też na swoje konto w Citi i idzie prawie jak
    online - w sensie w nocy zleciłem przelew i za samego rana już były
    dolary w Citi - dziwne to bo euro potrafią przyjść nawet następnego dnia
    a przelewy robię jeden po drugim.
    I tak jak ktoś napisał - minimalna ilość zakupu to 5 sztuk danej waluty.

    Xenocide