  • 11. Data: 2003-12-04 15:41:45
    Temat: Re: a jednak fuzja...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> wrote:
    > fakty - gdzie fakty?

    Jak to gdzie? W kazdym kiosku za zlotowke!!!

  • 12. Data: 2003-12-04 16:58:24
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    napisał w wiadomości news:bqnkie$jqa$1@news.onet.pl...

    > Jak to gdzie? W kazdym kiosku za zlotowke!!!

    Jaka cena, takie fakty :-)

    NMSP
    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 13. Data: 2003-12-04 17:01:26
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Aga i Marcin" <e...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tom Not" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > ing....

    No to niech się szybko łączą, bo moja KK Visa BZ WBK jest ważna do
    końca marca, a chciałem ją zmienić na EC Silver i dobrze byłoby wiedzieć
    do tego czasu, czy nowy bank będzie wart całego zachodu (trzeba
    zrezygnować w odpowiednim czasie z Visy, złożyć wniosek o EC, poddać się
    od nowa procedurze oceny zdolności kredytowej).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 14. Data: 2003-12-04 19:26:31
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    > fakty - gdzie fakty?

    Fakty, główne wydanie o 19.00. Tylko w... tvn!

  • 15. Data: 2003-12-04 21:07:43
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 04 Dec 2003 18:01:26 +0100, Jarosław Lech napisal/a:

    > No to niech się szybko łączą, bo moja KK Visa BZ WBK jest ważna
    różne sa głosy w sprawie tego przejęcia/fuzji.
    Co do nowej nazwy to - zgaduję- jesli będzie to fuzja to powstanie
    zupełnie "nowy" bank z nowa nazwą. Jesli będzie to przejecie to pozostanie
    nazwa któregoś z Banków, przy czym skoro ING się wycofuje ze Ślaskiego(??)
    to będzie to albo Bank Śląski po prostu (nie sądze w tym wypadku pewnie
    tez nowa nazwa) albo BZ WBK po prostu. ciekawe w każdym razie:)
    Łączne nazwy? moze jakieś BZ ING albo ING BZ ?;) Bzing ;)

    Krzysiek

  • 16. Data: 2003-12-04 22:56:50
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 04 Dec 2003 18:01:26 +0100, Jarosław Lech napisal/a:
    >
    > Łączne nazwy? moze jakieś BZ ING albo ING BZ ?;) Bzing ;)
    >
    > Krzysiek

    A możeAIB . Po co zmieiac znowu za kilka lat. :-))

  • 17. Data: 2003-12-05 09:06:22
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 04 Dec 2003 23:56:50 +0100, Przemek napisal/a:

    > Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A możeAIB . Po co zmieiac znowu za kilka lat. :-))
    hm..no to faktycznie najrozsądniejsze..
    Tyle pytanie kto sie wycofuje?? bo ktoś musi w końcu fuzja ING z AiB nie
    nastapi. ani przejęcie.
    więc to ING wycofuje się z BŚ czy AiB z BZ WBK?
    ja bym jednak stawiał na to pierwsze???

    KrzysiekL

  • 18. Data: 2003-12-05 11:56:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech"
> [...]
    > zrezygnować w odpowiednim czasie z Visy, złożyć wniosek o EC, poddać się
    > od nowa procedurze oceny zdolności kredytowej).

    jakie EC ? owszem na kartach Maestro ING jest znaczek EC dzieki czemu wiem, ze
    nie zawiedzie mnie ona w Niemczech ale chodzi ci pewnie o KK MC Silver.
    Wystąp o nią już dzis w BZWBK - dostaniesz jeszcze w XII za pol ceny ze zdjeciem
    i podpisem. Ja w tech chwili widze w podgladzie internetowym obie karty bo VC
    skonczy mi sie w grudniu a juz ze 3 miesiace temu porosilem zeby mi jej nie
    odnawiali.

    Chyba przejscie z jednej karty na drugą jest szybsze niz cala procedura od nowa
    bo mi zrobili karte w ok 10 dni
    *** blad ***

  • 19. Data: 2003-12-05 12:13:10
    Od: "Tomasz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > więc to ING wycofuje się z BŚ czy AiB z BZ WBK?
    > ja bym jednak stawiał na to pierwsze???

    A które usługi z tych Banków sa lepsze ?
    Kto ma lepsze karty lub usługi elektroniczne ?
    Kto będzie miał większą siłe przebicia ?

    Tomasz

  • 20. Data: 2003-12-05 15:28:51
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <f...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:5...@n...onet.pl...

    > Fakty, główne wydanie o 19.00. Tylko w... tvn!

    Na jakim TVNie ??? TVN skradł nazwę programu informacyjnego Telewizji Wrocław.
    Tu już od początku lat 90. (jeszcze nawet Polsatu na świecie nie było, a co
    dopiero TVN) zawsze o 18:00 pojawiają się FAKTY.