  • 1. Data: 2012-04-20 12:40:11
    Temat: a jednak da się szybciutko zrezygnować z KK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    mBank zaskakuje. Normalnie niby 30 dni wypowiedzenia. Chciałem wziąć
    nową kartę, ale musiałem zrezygnować ze starej. Dziś zostałem miło
    zaskoczony - "żeby pan jeszcze zdążył wziąć udział w konkursie,
    zamkniemy kartę przez porozumienie stron". Kiedy skończyłem rozmawiać
    wniosek był już zaakceptowany i karta zastrzeżona. Teraz tylko dwa
    wyciągi i koniec, ale od dziś już karta nie obciąża zdolności. Jedyny
    minus jest taki, że tej dyspozycji nie da się już cofnąć. Jak jest
    wypowiedzenie to się jeszcze można rozmyślić.

  • 2. Data: 2012-04-20 17:41:43
    Temat: Re: a jednak da się szybciutko zrezygnować z KK
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 12:40, neoniusz pisze:
> [...]
    > minus jest taki, że tej dyspozycji nie da się już cofnąć. Jak jest
    > wypowiedzenie to się jeszcze można rozmyślić.

    Zdaje się, że od grudnia można wypowiedzieć umowę bez wypowiedzenia ;) W
    styczniu testowałem i ładnie 3 pusty wyciąg już się nie pojawił, a karta
    zniknęła.

    Wczoraj złożyłem wniosek o MCGold i po weryfikacji danych 'wisi' na
    'oczekuje na dokumenty' czyli od 6 rano analityk nie miał czasu pochylić
    się na moim wnioskiem... a mBąk wciąż twierdzi, że OdC to karta w 15
    minut ;)

  • 3. Data: 2012-04-20 20:10:01
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

> [...]
    > 'oczekuje na dokumenty' czyli od 6 rano analityk nie miał czasu pochylić
    > się na moim wnioskiem... a mBąk wciąż twierdzi, że OdC to karta w 15

    Praktyka mówi, że taki komunikat w przypadku OdC oznacza, że wniosek został
    odrzucony przez automat (nie spełniłeś jakiegoś kryterium) oraz na 99,9%
    zostanie też uwalony przez analityka.

  • 4. Data: 2012-04-20 20:16:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.04.2012 17:41, osa pisze:
> [...]
    >
    > Wczoraj złożyłem wniosek o MCGold i po weryfikacji danych 'wisi' na
    > 'oczekuje na dokumenty' czyli od 6 rano analityk nie miał czasu pochylić

    Jak wisi oczekiwanie na dokumenty, a nie dostales sms z zatwierdzeniem,
    to wniosek odrzucony.

  • 5. Data: 2012-04-20 20:18:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 20 Kwi, 17:41, osa <o...@g...pl.ee> wrote:

> [...]
    > 'oczekuje na dokumenty' czyli od 6 rano analityk nie miał czasu pochylić
    > się na moim wnioskiem... a mBąk wciąż twierdzi, że OdC to karta w 15

    Ja tylko raz korzystalem z OdC i decyzja pozytywna byla w ciagu chyba
    10 minut. Wniosek skladalem w standardowych godzinach pracy banku tj.
    ok 15:00.

    MK

  • 6. Data: 2012-04-20 20:20:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > 'oczekuje na dokumenty' czyli od 6 rano analityk nie miał czasu pochylić
    > się na moim wnioskiem... a mBąk wciąż twierdzi, że OdC to karta w 15

    Chodzi ci o Worlda? Bo golda juz nie ma...
    Cos trudno dostac te karte, juz platyne sie dostaje na pstrykniecie a to
    cos odrzucaja. Chyba nie chca ludzi do konkursu dopuscic.

  • 7. Data: 2012-04-20 20:22:43
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:10, Konfabulator pisze:
> [...]
    > odrzucony przez automat (nie spełniłeś jakiegoś kryterium) oraz na 99,9%

    Moja praktyka wskazuje, że po kilku godzinach był albo sms z info o
    umowie, albo info na maila o uwaleniu przez analityka... ale nigdy
    wniosek nie 'wisiał' tak długo :/ Motywację do złożenia wniosku miałem
    czysto wisieńkową więc płakać nie będę, ale mógłby już być jakiś finisz
    tego wniosku ;)

  • 8. Data: 2012-04-20 20:24:33
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-20 20:16, neoniusz pisze:

    > Jak wisi oczekiwanie na dokumenty, a nie dostales sms z zatwierdzeniem,
    > to wniosek odrzucony.
    Tylko że nie ma statusu odrzucony, a zawsze tak się kończyły... a ten
    wisi i wisi ;) Widać te wisienki nie dla mnie ;) ale mogli by ten
    wniosek zamknąć jak mnie już nie lubią ;) Choć oczywiście OdC na jakiś
    kredyt na >100k wisi nadal :) jak ja lubię tą zabawę w kotka i
    myszkę... tzn w OdC :D

  • 9. Data: 2012-04-20 20:38:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.04.2012 20:24, osa pisze:

> [...]
    > wniosek zamknąć jak mnie już nie lubią ;) Choć oczywiście OdC na jakiś
    > kredyt na >100k wisi nadal :) jak ja lubię tą zabawę w kotka i myszkę...

    Wiesz co... to zalezy. U mnie ostatnio tez dlugo wisialy na "oczekiwaniu
    na dokumenty". Jest "oczekiwanie na wstepna decyzje kredytowa" i po paru
    minutach "oczekiwanie na dokumenty". Pozniej "oczekiwanie na dokumenty"
    wisi 1-5 dni i "wniosek odrzucony."
    Dzis niby opiekunka gadala z analitykiem i powiedzial, ze nie uda mi sie
    uzyskac karty na uproszczonych zasadach - mimo, ze jest spore OdC. Mam
    im niby jakis papier pokazac. Ale bede probowal dalej ;) Zrezygnowalem z
    jednej karty i zobaczym. Ale obawiam sie, ze ich scenariusz przewiduje,
    ze odrzucenie wniosku powoduje pogorszenie mozliwosci otrzymania karty
    przez jakis czas.

  • 10. Data: 2012-04-20 20:40:01
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-20 20:22, osa pisze:
> [...]
    > wniosek nie 'wisiał' tak długo :/ Motywację do złożenia wniosku miałem
    > czysto wisieńkową więc płakać nie będę, ale mógłby już być jakiś finisz

    A jakie to nowe wiśnie oferuje mBank ?

    Mr. Owl