  • 1. Data: 2003-12-12 16:39:31
    Temat: a dlaczego nie vwbank? [firma]
    Od: maciek <m...@N...pl>

    Witam!

    Bede niedlugo zakladal konto firmowe i jak wiekszosc, chcialbym, zeby
    kosztowalo mnie to najmniej (obsluga).

    Przeszukujac archiwa znalazlem duzo dyskusji na temat kont Inteligo i
    mBanku. Malo bardzo jest o ofercie VWBanku, a z tego co widzialem to i
    konto jest darmowe i karta i przelewy. Za korzystanie z bankomatow
    chca raczej malo.

    Dlaczego tak malo sie o tej ofercie mowi, czy sa jakies inne oplaty,
    jak np. token, ktore zwiekszaja koszt obslugi?
    A moze jakies inne przeciwskazania?

    Z gory dziekuje za odpowiedz,
    pozdrawiam,
    m@ciek

  • 2. Data: 2003-12-12 18:00:31
    Temat: Re: a dlaczego nie vwbank? [firma]
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Uzytkownik "maciek" <m...@N...pl> napisal w wiadomosci
    > Dlaczego tak malo sie o tej ofercie mowi, czy sa jakies inne oplaty,
    > jak np. token, ktore zwiekszaja koszt obslugi?

    token do firmowego jest platny, ceny nie znam
    z przeciwskazan ja widze 2- byc moze to juz poprawili
    - koszmarne skape informacje na wyciagu
    - bardzo maly opis dla nazwy zakladu / wlasciciela (zazwyczaj miesci sie
    (miescila) tylko nazwa albo tylko nazwisko a czasem nawet i to nie w
    calosci; jeli ktos ma firme zarejestrowana na nazwe + nazwisko - to
    NIEpolecam, no chyba ze wszystkie te elementy sa krotkie (ale jak mowie -
    mozliwe ze to juz poprawili - niech wypowiedza sie inni co maja)
    Oczywiscie (uprzedzajac) mozna zalozyc sobie konto, do ktorego dostanie sie
    wyciag zawierajacy w nazwie dla kogo zapis" przedisebiorstwo handlowo usl"
    ale na diabla komu takie ryzyko, ze kontrahent lub np w szpitalu powiedza -
    ale ja nie wiem czyj to wyciag jest - prosze dostarczyc wyciag z kompletna
    nazwa :-( jeszcze rok temu sie nie dalo - wiec konto firmowe zostalo u nich
    zamkniete ! i zdecydowanie tylko z powyzszego opisowego powodu NIEpolecam

  • 3. Data: 2003-12-12 20:01:24
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    [ciach]

    > z przeciwskazan ja widze 2- byc moze to juz poprawili
    > - koszmarne skape informacje na wyciagu
    > - bardzo maly opis dla nazwy zakladu / wlasciciela (zazwyczaj miesci sie

    dodam trzeci element, na potwierdzeniu płatności/przelewu *nie* drukuje
    się "numer transakcji", czyli coś, co identyfikuje daną operację w
    historii. Nie musi to być teraz potrzebne, ale przychodzi taki czas, że
    US coś chce sprawdzić na twoim rachunku firmowym i wtedy żąda numeru
    wyciągu/transacji. I ma takie coś mBank i zwie się to "nr referencyjny
    operacji" i drukuje się na *każdym* potwierdzeniu operacji, i na koncie
    firmowym i osobistym (czasem płacę firmowo z konta osobistego i też było
    to wystarczające w US).

    andy_nek

  • 4. Data: 2003-12-13 13:21:31
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    > mBanku. Malo bardzo jest o ofercie VWBanku, a z tego co widzialem to i
    > konto jest darmowe i karta i przelewy.

    Nie ma kart w VWBank direct przy koncie biznes, karte masz jedynie do
    prywatnego konta.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 5. Data: 2003-12-13 14:44:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adamo 2. <a...@c...com> wrote:
    > Nie ma kart w VWBank direct przy koncie biznes, karte masz jedynie do
    > prywatnego konta.

    W przyszlym roku bedzie.