  • 1. Data: 2013-01-03 12:40:19
    Temat: a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Mają BFG. Co z nimi jest nie-tak?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 2. Data: 2013-01-03 12:43:57
    Temat: Re: a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-03 12:40, Maruda pisze:
    > Mają BFG.

    Ale jakiś taki "inny".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-01-03 13:09:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:50e56e23$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mają BFG. Co z nimi jest nie-tak?

    Duże banki mają wiele oddziałów. Jak potrzebujesz coś załatwić na urlopie,
    to w sensownej odległości znajdziesz zawsze swój bank. Spółdzielczego
    SWOJEGO raczej nie.

  • 4. Data: 2013-01-03 14:49:53
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    > Mają BFG. Co z nimi jest nie-tak?

    zazwyczaj nie ma ich w szybkich płatnościach

    erator/

  • 5. Data: 2013-01-03 18:53:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 12:40:19 +0100, Maruda napisał(a):

    > Mają BFG. Co z nimi jest nie-tak?

    Kto nie lubi? Ja sobie chwalę :D
    Zamiast rozmów z automatami i niedasiami można zawsze porozmawiać z
    człowiekiem, do tego decyzyjnym.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 6. Data: 2013-01-03 18:54:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 13:09:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Duże banki mają wiele oddziałów. Jak potrzebujesz coś załatwić na urlopie,
    > to w sensownej odległości znajdziesz zawsze swój bank. Spółdzielczego
    > SWOJEGO raczej nie.

    Pokaż mi najbliższy oddział mbanku na przykład :D

  • 7. Data: 2013-01-03 19:01:29
    Od: maruda <m...@n...com>

    > Kto nie lubi? Ja sobie chwalę :D
    > Zamiast rozmów z automatami i niedasiami można zawsze porozmawiać z
    > człowiekiem, do tego decyzyjnym.

    ... ja pytałem właściwie w kontekście lokat. Czy jest jakieś Wasze
    przeciwwskazanie do zakładania lokat w BS?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-01-03 19:47:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 19:01:29 +0100, maruda napisał(a):

    > ... ja pytałem właściwie w kontekście lokat. Czy jest jakieś Wasze
    > przeciwwskazanie do zakładania lokat w BS?

    W kwestii bezpieczeństwa nie. Czy się to opłaca - musisz sam zdecydować.
    Pamiętaj jednak, że dla małego BS klient z sześciocyfrową kwotą złotówek to
    już powazny klient, a dla molochów kolejny żuczek do dojenia.

  • 9. Data: 2013-01-03 21:20:43
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Mają BFG. Co z nimi jest nie-tak?

    Jeśli chodzi o mnie, to bank spółdzielczy przy mojej ulicy spełnia
    bardzo pożyteczną rolę kasy dla wpłat gotówkowych. Niestety, do niczego
    innego specjalnie się nie nadaje, bo oddziałów ma mało, lokaty są marnie
    oprocentowane, karty bankomatowe płatne. Dobrze, że konto i przelewy
    darmowe.

    Trudno generalizować. Bank spółdzielczy bankowi spółdzielczemu nierówny.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2013-01-04 08:26:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>