  • 1. Data: 2013-01-03 15:21:34
    Temat: mBank zamkniecie KK
    Od: Kris <k...@g...com>

    Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny czy konieczna
    jest wizyta w mKiosku?

  • 2. Data: 2013-01-03 15:24:34
    Temat: Re: mBank zamkniecie KK
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 15:21:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny czy konieczna
    jest wizyta w mKiosku?

    Sam Sobie odpowiem;))
    http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////karty/re
    zygnacja-z-karty-kredytowej.html

  • 3. Data: 2013-01-03 16:25:07
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-03 15:24, Kris pisze:
    konieczna jest wizyta w mKiosku?

    > Sam Sobie odpowiem;))
    > http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////karty/re
    zygnacja-z-karty-kredytowej.html

    Można też przez mLinię rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez
    podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.

  • 4. Data: 2013-01-04 15:29:23
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 03 Jan 2013 16:25:07 +0100, osa <w...@p...fm> wrote:

    zygnacja-z-karty-kredytowej.html

    > Można też przez mLinię rozwiązać umowę bez okresu wypowiedzenia i bez
    > podpisywania/wysyłania/odsyłania papierków.

    A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?

    W zeszłym roku moja żona rezygnowała z KK mbanku. Wyglądało to mniej
    więcej tak:
    1. Telefon na mlinię.
    - Chcę zrezygnować z KK.
    - Przecież nasza karta jest wspaniała. Proszę jednak nie rezygnować.
    - Jednak zrezygnuję z KK.
    - Czy na pewno chce pani zrezygnować z tak doskonałego produktu?
    - Tak, chcę zrezygnować.
    - W takim razie zanotuję w systemie pani zgłoszenie. W ciągu trzech dni
    otrzyma pani formularz, który trzeba wypełnić i odesłać pocztą.

    2. Dwa dni później, telefon z mbanku.
    - Dostaliśmy zgłoszenie, że chce pani zrezygnować z KK. Czemu chce pani
    zrezygnować?
    - Nie jest mi potrzebna.
    - Przecież nasza KK to doskonały produkt pełen korzyści. Może pani
    korzystać z okresu bezodsetkowego i korzystać z darmowego kredytu.
    - Nie potrzebuję waszej KK.
    - Mogę pani zwiększyć limit kredytowy na karcie.
    - Nie interesuje mnie to.
    - Trudno. W takim razie zapiszę, że chce pani zrezygnować z karty.

    3. Następnego dnia (3 dni od pierwszego telefonu), kolejny telefon z
    mbanku. Rozmowa wyglądała analogicznie jak powyższa.

    4. Wieczorem, 3 dni od pierwszego telefonu, przychodzi mail z formularzem
    rezygnacji z KK.

    Matt

  • 5. Data: 2013-01-04 16:02:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-01-04 15:29, Matt wrote:

    > A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?

    Moga i nie ma z tym problemu.

  • 6. Data: 2013-01-05 14:04:47
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    ps.com...
    >Czy można zamknąć/zrezygnować z KK mBanku poprzez system transakcyjny
    > czy konieczna jest wizyta w mKiosku?

    pare lat karta, zawsze spłacałem w terminie, raz się zapomniałem 1 dzień
    pytałem, reklamowałem, zarobili sobie z 20zł

    zamknąłem w systemie transakcyjnym
    karta poszła do śmieci, niech sobie zarabiają teraz na swoich zasadach
    bo na mnie już nie uda się im

    i odrazu też pozastrzegałem karty debetowe
    ze złości zamówiłem je spowrotem na brata, mame, siebie
    po dwie karty (do ekonta i izykonta)
    i jak przyszly odrazu zamknąłem, chyba

    erator/

  • 7. Data: 2013-01-05 15:16:27
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-05 14:04, zlotowinfo pisze:
    > pare lat karta, zawsze spłacałem w terminie, raz się zapomniałem 1 dzień
    > zamknąłem w systemie transakcyjnym

    Jeśli nie wypowiedziałeś umowy kredytu to nadal limit nadal jest aktywny
    i 'wisi' w BIKu... zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym nie
    oznacza rozwiązania umowy.

  • 8. Data: 2013-01-05 15:46:41
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-01-05 15:16, osa pisze:

    > Jeśli nie wypowiedziałeś umowy kredytu to nadal limit nadal jest aktywny
    > i 'wisi' w BIKu... zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym nie
    > oznacza rozwiązania umowy.

    Wypowiedzenie najszybciej przez infolinię.

    --
    radar

  • 9. Data: 2013-01-08 11:31:41
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 15:29, Matt pisze:

    zygnacja-z-karty-kredytowej.html

    > A pracownicy mlinii w ogóle mogą rozwiązać umowę?
    >
    > W zeszłym roku moja żona rezygnowała z KK mbanku. Wyglądało to mniej
    > więcej tak:

    Jakoś mało asertywna ta Twoja żona jest.
    Ja zadzwoniłem wypowiedziałem umowę kredytu upłynął okres wypowiedzenia
    i nie było żadnych trudności ani namawiania na pozostawienie ich
    wspaniałego produktu.

  • 10. Data: 2013-01-08 17:19:36
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 08 Jan 2013 11:31:41 +0100, Marek Chmielewski
    <m...@g...com> wrote:

    > Jakoś mało asertywna ta Twoja żona jest.
    > Ja zadzwoniłem wypowiedziałem umowę kredytu upłynął okres wypowiedzenia
    > i nie było żadnych trudności ani namawiania na pozostawienie ich
    > wspaniałego produktu.

    Jak widać z postów, obecnie pracownicy telecentrum nie mają obowiązku
    nakłaniania klientów do pozostania. Ewidentnie był okres gdy musieli, gdy
    mbank prowadził akcję utrzymania klientów.
    Z pewnością jesteś bardziej asertywny od mojej żony, lecz zdradź mi jedną
    rzecz. Co takiego powinna powiedzieć osoba asertywna, poza oczywistym
    wyrażeniem rezygnacji z KK, aby skłonić pracowników telecentrum
    skierowanych do utrzymania klientów, którym płacą za telefonowanie i
    nakłanianie, aby nie wypełnili swoich obowiązków i nie zadzwonili i nie
    nakłaniali?

    Matt