  • 1. Data: 2013-01-03 11:20:35
    Temat: Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
    dla każdego".

    Czytał już ktoś i przeanalizował?

  • 2. Data: 2013-01-03 11:36:00
    Temat: Re: Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
    > dla każdego".
    >
    > Czytał już ktoś i przeanalizował?

    Tak.

    hasło do google "alior sync cashback" i pierwszych parę linków.
    KJ

    Satellite Safety Tip #14:
    If you see a bright streak in the sky coming at you, duck.

  • 3. Data: 2013-01-03 11:36:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-01-03 11:20, r...@k...pl wrote:
    > Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
    > dla każdego".
    >
    > Czytał już ktoś i przeanalizował?

    Tak :-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2013-01-03 13:16:25
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 11:20:35 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Czytał już ktoś i przeanalizował?

    Ze dwa miesiące temu.

    AK

  • 5. Data: 2013-01-04 09:44:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 03 Jan 2013 11:20:35 +0100, w
    <0...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
    > dla każdego".
    >
    > Czytał już ktoś i przeanalizował?

    Dla potomności:
    http://samcik.blox.pl/2012/11/Sync-bedzie-oferowal-c
    ash-back-tylko-wybranym.html

  • 6. Data: 2013-01-04 12:33:17
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 09:44:33 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Dla potomności:
    > http://samcik.blox.pl/2012/11/Sync-bedzie-oferowal-c
    ash-back-tylko-wybranym.html

    Tytuł rodem z Faktu. Wybranym to BZWBK w grudniu oferował bezpłatne
    przelewy z kart, a tutaj dostać moneyback może każdy, kto spełni któryś z
    prostych warunków, a bank podejmie decyzję o niezgłaszaniu pacjenta do
    prokuratury ;)

    AK

  • 7. Data: 2013-01-04 12:36:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 12:33:17 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
    > Tytuďż˝ rodem z Faktu.

    Bo to Samcik;)
    On słynie z pisania bzdur

  • 8. Data: 2013-01-04 20:16:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 03:36:16 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Bo to Samcik;)
    > On słynie z pisania bzdur

    A konkretnie?

    Hejterów ma sporo, ale nie zauważyłem jakichś widocznych bzdur w jego
    pisaniu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl