    From: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: a co to za stwory : karty Galia?
    Date: Fri, 26 Aug 2005 08:30:50 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@qw19.internetdsl.tpnet.pl

    "jooseff" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sv23x4pglakizb@aga-maciej...
    > [...]
    > Zrobisz jak chcesz, ale poza promocjami oprocentowanie jest dość wysokie i
    > dochodzi trochę ukrytych opłat. [...]

    Oprocentowanie? No cóż standard wyznaczał Citi ;-D
    Ale o jakich ukrytych opłatach mówisz? Ja od kilku lat posiadam kartę Galia
    za darmo. Zero opłat (z ubezpieczenia można zrezygnować!!! - to nie Citi).
    Co roku za opłatę za odnowienie - otrzymuję bon o równowartości do
    zrealizowania w Geancie. Poza tym to normalna kredytówka z GracePeriodem
    (i... mocno ograniczoną ilością punktów akceptujących ;>) - więc jak
    spłacasz w terminie, to oprocentowanie Cię "ryra"... Jak robisz w Geancie
    dużo zakupów (tak się składa, że to mój ulubiony hipek) to zbierasz
    dodatkowo punkty lojalnościowe wymienne na bony (oczywiście do zrealizowania
    w Geant) - wychodzi mi co 2-3 m-ce bon za 75 czasem 100 zł.

    pzdr
    RJCz