  • Data: 2005-08-27 11:46:42
    Temat: Re: a co to za stwory : karty Galia?
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kosminski wrote:

    > W jakim sklepie, chętnie bym skorzystał, jeśli tak mało formalności.
    >
    > Czy jest gdzieś dostępna lista prowizji i opłat do tej karty? Na ich
    > stronie nie mogę znaleźć.

    było to w chicco, dzisiaj zalatwilem sprawę, trochę to trwało, do limitu
    800 wystarczy "paszczowe" oświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach, z tym
    że weryfikują dane klienta w swoim Sygma banku - więc kto ma
    niepochlebne wpisy w BIK może nie dostać kredytu.
    Tabeli prowizji i opłat nie widziałem, mają mi przysłać wraz z kartą do
    domu - ja wybrałem opcję 4 raty 0% i mam nadzieję, że naprawdę tak
    będzie - jeżeli znajdę jakieś ukryte opłaty to tutaj o tym napiszę.

    pozdro
    trainer.