  • 1. Data: 2022-10-19 15:32:23
    Temat: Re: Zyskowne inwestycje...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tim2l4$1b55$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > Przez przekop Mierzei przepłynęło 309 statków. Inwestycja zwróci
    > się w 500 lat.

    Zobacz ile kasy już zmarnował Władimir
    dla realizacji swojej szajby.

    albo jedno słowo pani premier i bank Anglii musiał zabulić

    albo Glapa na plaży w Sopocie coś chlapnął.

    ważne że pokazaliśmy środkowy palec kacapom.
    kto bogatemu zabroni.

    Wyobraż sobie że w mojej wiosce 200tys
    nie było dotąd 2022r ani jednej estakady. Ani jednej.

    Teraz na urlopie paczę a tu leją filary.
    Wzruszyłem się. Otake Polskę B walczylyśmy.

    Będzie gdzie rozstawić namiot
    under the bridge.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2022-10-22 02:04:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 paź 2022 o 15:32, PiteR pisze:

    > Wyobraż sobie że w mojej wiosce 200tys
    > nie było dotąd 2022r ani jednej estakady. Ani jednej.

    > Teraz na urlopie paczę a tu leją filary.
    > Wzruszyłem się. Otake Polskę B walczylyśmy.

    https://youtu.be/pr3LJvCD-5U?t=2521

    Na Syberii WWPutin drogę zbudował, za co jest kochany...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.k

  • 3. Data: 2022-10-22 11:25:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 października 2022 o 02:04:32 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > https://youtu.be/pr3LJvCD-5U?t=2521
    >
    > Na Syberii WWPutin drogę zbudował, za co jest kochany...

    Jedną?
    Pierwszą?
    A cara za kolej nie kochają?

    Taka kolej, jak kupić mieszkanie na kabatach, żeby mieć "blisko metrem do centrum".
    Jak firma byla jeszcze na Natolinie (teraz Stokłosy), to gdy raz była bomba w metrze
    - i to chyba atomowa, bo bomba w centrum, a nie jeździło całe (dla nieobytych - są
    stacje z zawrotkami, w tym politechnika) - to poznałem, jak daleko jest
    ursynów/imielin/natolin/kabaty od centrum - no i okolice po drodze pierwszy raz
    widziałem - jak jechałem do centrum autobusem zastępczym - na natolinie jeszcze dało
    się wsiąść (do 504 i 505 już się nie dawałi, ale to krótkie były), na kolejnych już
    nie - ciekawe jak ci ludzie w końcu dojechali, może dopiero jak metro ruszyło...

  • 4. Data: 2022-10-22 14:40:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 października 2022 o 12:15:33 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Dawid Rutkowski

    > Dałem link do filmu...

    Czy to grupa dyskusyjna czy linkowa?

    > Ilia przypomina mi kogoś...

    Weź no się bardziej wysłów.
    Jak piszemy o kononopedii, to o kononopedii, a nie o - tfu - kononopedia.pl

    > Białostoczanie kochają cara za kolej.

    To ta wileńska?
    Na jej bazie ma chyba teraz iść transeuropejska.
    Tylko zapomnieli, że musi iść przez Radom ;>

    Właśnie przyszło mi na myśl, żeby zapytać, czemu nie zrobi z tym nic Przemysław
    Gosiewski - ale potem przypomniałem sobie o nadchodzących wesołych świętach.
    W tym roku doszedł urban...

    > Właśnie na dworcu najłatwiej ukryć atomową bombę. Są nieustanne
    > pomiary promieniotwórczości -- biorące w łeb przykładowo na
    > dworcach
    >
    > Ale nie będziemy na bank napadali z atomową bombą w ręku... Nie i już!

    No, jeszcze ją weź w rękę, siłaczu ;P

    > To metro (kiedyś budowano w Warszawie głębokie metro) chyba
    > Jaruzelski rozpoczął... Z radzieckimi wagonikami itp.
    > osprzętem...

    Głebokie to na Pradze (pewnie do Białegostoku miało iść, a co, nie tylko w moskwie
    jest ptywatne metro dla gebseków, caucescu też miał), lata 60-te.
    To Jaruzela to 80-te, kryzys w sam raz na to czas, wtedy się myśli, nie dali się
    ruskim i zrobili perony 2-nawowe, a nie 3-nawowe jak w moskwie, no i zrobili windy -
    w cccp matki z dziećmi (nie było wózków) i inwalidzi (j.w.) siedzieli w domach i nie
    narażali na koszty.
    Np. wymiany tych wind, co obecnie się dzieje.
    A w prosperity się nie myśli i włoch (taaa, 2%, żeby było, że "konsorcjum z UE") z
    turkiem wybudowali 2. linię z peronami 3-nawowymi - i jak jest przejście do tunelu
    przesiadkowego, to niedość, że schody ruchome, to jeszcze po każdej stronie kolumna -
    i zostaje metr do krawędzi peronu...

  • 5. Data: 2022-10-25 00:23:25
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 paź 2022 o 14:40, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]

    Charoszą -- gruntową!
    Jedną -- po co więcej niż jedną...

    > Czy to grupa dyskusyjna czy linkowa?

    Na dyskusyjnej nie można umieszczać filmów...
    Można umieszczać linki do filmów.

    > To ta wileńska?

    Tak. Z Petersburga do Wiednia.

    > Na jej bazie ma chyba teraz iść transeuropejska.

    Być może.

    > Tylko zapomnieli, że musi iść przez Radom ;>

    Nadto ma zahaczać przed Warszawą o Zieloną i Rembertów...

    > No, jeszcze ją weź w rękę, siłaczu ;P

    M388

    https://en.wikipedia.org/wiki/W54

    https://cdn-legacy.defence24.pl/defence24.pl/cache/i
    mg/1000_470_matched__p4fh83_5a2e87b22a8e77c9149b1fc5
    cf1ff65d.jpg

    https://bi.im-g.pl/im/f3/89/18/z25730547Q,Amerykansk
    a-glowica-termojadrowa-W80--jedna-z-mnie.jpg

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/yFWktkpTURBXy8x
    OTdjY2RiNjlhYzAyMTE0NjY2ZWRjZWQ5NWI1NDhmYS5qcGeSlQLN
    AxQAwsOVAgDNAvjCww

    > Głebokie to na Pradze (pewnie do Białegostoku miało iść,

    Raczej do Moskwy...

    > a co, nie tylko w moskwie jest ptywatne metro dla gebseków,

    genseków

    > caucescu też miał), lata 60-te.

    Ciekawe, co buduje sobie Kaczyński... ;)

    > 2-nawowe, a nie 3-nawowe jak w

    Kościołach są 3 nawy?...

    --