  • 361. Data: 2021-09-01 13:18:35
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak to się ma do wpisywania przez banki hipotek w kwotach wyrażonych w walutach
    obcych?

    -----
    > Stosownie do art. 358 §1 KC w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia przedmiotowej
    umowy kredytu, tj. przed dniem 23 stycznia
    > 2009 r., z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, zobowiązania pieniężne
    na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej mogły być wyrażone tylko w pieniądzu polskim.

  • 362. Data: 2021-09-01 13:58:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    bleblebleble.... czyli zero koma przecinek ;-)

    A już się prawie dałem złapać na szczujnię propagandową banksterki ;-)

  • 363. Data: 2021-09-01 14:00:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-31-sierpnia-2021 o 16:10, J.F pisze:
    > Jak kazdy - aby zarobic, trzeba zaryzykowac

    To po co te jęki banksterskie i domaganie się "sprawiedliwości"?

    Raz się zarabia raz się traci. ZŁAP SIĘ ZA JAJA i PRZYJMIJ Z GODNOŚCIĄ ;-)

  • 364. Data: 2021-09-01 15:21:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lub do innego banksterskiego banku przelew na darmo, a do urzędu państwowego opłata
    12 zł.

    -----

  • 365. Data: 2021-09-01 15:56:50
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-01, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > To dlaczego bank nie chciał wypłacić we franciszkach, a przelewał
    > wyłącznie złotówki i to po ch_jowym kursie takim, że już
    > pierwszego dnia masz stratę 3%?

    Bo tak się umawiał z klientem?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 366. Data: 2021-09-01 19:24:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Skończ już z tymi bredniami

    Jak bandyta się umawia z okradanym że nic mu nie zrobi tylko zabierze
    pieniądze to jeszcze nie znaczy że wszystko jest w porządku ;-)

  • 367. Data: 2021-09-01 19:32:46
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-01, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Jak bandyta się umawia z okradanym że nic mu nie zrobi tylko zabierze
    > pieniądze to jeszcze nie znaczy że wszystko jest w porządku ;-)

    A to był jakiś przymus podpisania umowy, że taką analogię
    zastosowałeś?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 368. Data: 2021-09-01 19:37:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > A to był jakiś przymus podpisania umowy, że taką analogię
    > zastosowałeś?

    Analogia jest IDEALNA ;-)

  • 369. Data: 2021-09-02 09:19:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 16:24, r...@k...pl pisze:

    > Prawicowa wolność umów ci śmierdzi i teraz po lewacku płaczesz, aby państwo
    > otoczyło ciebie opieką i ukarało winnych, bo jednak umowa się nie podobała.

    Następny ułomny.
    Moje poglądy co co innego a świat w którym Ty żyjesz to co innego.

    Uświadom to sobie że żyjesz w socjalistycznej tfuuudemokracji.

    Tu świętość umów obowiązuje NA PAPIERZE bo taki mały szczekacz jak ty
    chce być chroniony przez państwo i głosuje na partie które obiecują mu
    najwięcej tej ochrony.
    I przychodzi taka aferka gdzie kilku cwaniaków w bankach wymyśliło sobie
    dodatkowy zarobek. Łamiąc albo przynajmniej NAGINAJĄC przepisy polskiego
    prawa bankowego.

    W normalnym kraju ponieśli by konsekwencje swoich czynów (z powsadzaniem
    do ciupy włącznie) i byłoby pozamiatane.

    Ale w socjalizmie ORGANY będą się sprawą zajmować ;-)
    A że wymyślą tylko lewackie slogany typu konsument jest słabszą stroną
    umowy to BANKOM dostanie się BARDZIEJ ;-)

    O ile banksterka sobie nie wylobbuje uniewinnienia (jak to w
    socjalizmie, zwyrodnienie, zgnilizna i wypaczenia ;-) )

    Tak. koszty poniosą obywatele BO BANK ZAWSZE PRZERZUCA KOSZTY NA
    KLIENTÓW ;-)

    PS. I jak brzmi w socjalistycznym kraju tytuł tego wątku? ;-)

  • 370. Data: 2021-09-02 14:52:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 09:19:25 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > I przychodzi taka aferka gdzie kilku cwaniaków w bankach wymyśliło sobie
    > dodatkowy zarobek. Łamiąc albo przynajmniej NAGINAJĄC przepisy polskiego

    Ale kontretnych nie potrafisz podac :-)

    > W normalnym kraju ponieśli by konsekwencje swoich czynów (z powsadzaniem
    > do ciupy włącznie) i byłoby pozamiatane.

    Jakie to te normalne kraje?
    ZSRR, Chiny?

> [...]

    > O ile banksterka sobie nie wylobbuje uniewinnienia (jak to w
    > socjalizmie, zwyrodnienie, zgnilizna i wypaczenia ;-) )

    Ilu bankierow w USA posadzili ? :-)

    > Tak. koszty poniosą obywatele BO BANK ZAWSZE PRZERZUCA KOSZTY NA
    > KLIENTÓW ;-)

    trudno, aby doplacal do klienta :-)

    J.