  • Data: 2016-09-28 12:59:31
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-28 o 12:15, J.F. pisze:

    >Kto powiedział, że trzeba walczyć?

    Spoleczenstwa tych wszystkich krajow, gdzie sa odpowiednie
    urzedy/przepisy antymonopolowe.

    >Trzeba tylko zadbać, aby nikt nie przeszkadzał rozwojowi konkurencji.

    Przez takie urzedy AM ?

    Bo naturalna sciezka rozwoju kapitalizmu jest wytworzenie dominacji na
    rynku. To podnosi zyski :-)

    >Piękne słowa, tylko że to bzdura. Podaj jakiś przykład takiego
    >monopolu możliwego do utrzymania w dłuższym okresie czasu. Taka
    >sytuacja to marzenie każdego przedsiębiorcy, na szczęście
    >nieosiągalna. Chyba że się posmaruje jakiemuś politykowi, a ten
    >stwierdzi na przykład, że do udzielania 100zł pożyczki musisz mieć
    >200 000 zł kapitału zakładowego - to ładnie wykosi konkurencję. Brzmi
    >znajomo?

    A moze zobacz z kim/czym w USA walczyli.
    Rockefeller, telefony ... Apple, Microsoft, Google ...

    J.