  • 11. Data: 2004-09-20 19:16:52
    Temat: Re: Zysk bankow wzrosl
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 Sep 2004 21:17:01 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Poczytaj statuty funduszy Allianz - tam to jest misja. :)

    a czy ja wygladam na masochiste? wole poczytac ksiazke :)

    G.

  • 12. Data: 2004-09-20 19:17:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 18:51:57 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

  • 13. Data: 2004-09-20 19:50:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 19:16:52 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

    >a czy ja wygladam na masochiste? wole poczytac ksiazke :)

    Ale tylko te parę zdań o strategii inwestowania...

  • 14. Data: 2004-09-20 20:11:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 Sep 2004 21:50:32 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Mon, 20 Sep 2004 19:16:52 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    >wklepał(-a):

    >Ale tylko te parę zdań o strategii inwestowania...

    jak zacytujesz to przeczytam. nie kaz mi szukac :)

    G.