  • Data: 2003-04-11 09:31:23
    Temat: Re: Zwrot kwoty przelewu
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:
    > problem polega na tym ze konto jest juz nieuzywane i de facto musilabym isc
    > do banku, wplacac, robic przelew etc. Uwazam ze ktos powinien poniesc
    > konsekwencje zawracania mi glowy i zmuszania mnie do tracenia na to czasu.

    Wylicz ile to będzie kosztowało i złóż bankowi propozycję, by zobowiązał się do
    ich pokrycia - nie widzę powodu, dla którego masz ponosić dodatkowe koszta.
    Natomiast 10% "znaleźnego" nie ma tutaj _żadnej_ racji bytu.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-