    From: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot kwoty przelewu
    Date: 11 Apr 2003 08:24:08 GMT

    Dave wrote:

    > sadzisz ze dlatego ze ktos sie pomylil to ja mam tracic czas na wykonanie
    > przelewu i ponosic oplaty za jego realizacje ?

    Jakie wykorzystywanie? Wystarczy Twoja zgoda na _bezpłatne_ przeksięgowanie
    - jak nie chcesz tracisz czasu (słusznie) niech np. wyślą do Ciebie
    pracownika, w obecności którego upoważnisz do tego bank. Wydaje mi się, że
    bez problemu się zgodzą i wyślą tego co się pomylił, a on wobec widma opłacenia
    pomyłki z własnej pensji przyleci w krótkich abzugach -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-