  • 1. Data: 2004-04-27 08:25:10
    Temat: Zwiększenie limitu KK BZWBK Profit?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Dwa trzy razy do roku brakuje mi limtu (nie mieszczę się w nim). Potrzebuję
    zwiększyć limit o 20-30%. W chwili obecnej jest to okolo 180% zarobków netto
    (potrzebuję 200%). Zarobki tylko minimalnie wzrosły od momentu udzielenia
    obecnego limitu. Da się to jakoś zrobic? Próbował ktoś?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-04-27 09:19:36
    Temat: Re: Zwiększenie limitu KK BZWBK Profit?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciej Loret wrote:
> [...]
    > (potrzebuję 200%). Zarobki tylko minimalnie wzrosły od momentu udzielenia
    > obecnego limitu. Da się to jakoś zrobic? Próbował ktoś?

    Jesli nie przekroczyłeś limitu i kartę masz od >1 roku to mozesz złożyć
    wniosek. Powinni rozpatrzeć pozytwynie.

    KJ

    Przechodziłem to ze 2 lata temu i się dało. Co prawda po dość ostrym
    liście do centrali :-)
    KJ

  • 3. Data: 2004-04-27 09:42:28
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (potrzebuję 200%). Zarobki tylko minimalnie wzrosły od momentu udzielenia
    > obecnego limitu. Da się to jakoś zrobic? Próbował ktoś?

    O zwiększenie limitu można się ubiegac po 6 m-cach używania karty na
    podstawie "dobrego sprawowania" tj. spłacania o czasie zadłuzenia. Mi
    zwiększyli bez problemu ze 160 % do 180% zarobków netto.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz, fan Jakuba W.

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 5. Data: 2004-04-27 11:16:18
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

> [...]
    > (potrzebuję 200%). Zarobki tylko minimalnie wzrosły od momentu udzielenia
    > obecnego limitu. Da się to jakoś zrobic? Próbował ktoś?

    bylo tak..
    mialem konto w BZWBK z linia kredytowa, chyba z pol roku, wplywala pensja,
    ale zamknalem je..
    zaraz potem zaczalem sie ubiegac o KK, dostalem z limitem 1x zaswiadczenie z
    pracy

    po pol roku zglosilem sie o podwyzeszenie limitu... predstawilem nawet
    kwitek z wiekszych zarobkach..
    ale limitu mi nie podwyzszyli....

    dziwny to bank, mimo zebylem znanym im klientem od ...
    dlatego przenioslem od razu karte do innego banku i moglem dostac limit
    wiekszy niz chcialem..

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2004-04-27 11:16:18
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

  • 6. Data: 2004-04-27 11:31:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Potrzebuję

    > Jesli nie przekroczyłeś limitu i kartę masz od >1 roku to mozesz złożyć
    > wniosek. Powinni rozpatrzeć pozytwynie.

    Kiedyś próbowałem przekroczyć, ale się nie dało.
    Wniosek mam pobrać w oddziale?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-04-27 11:33:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > O zwiększenie limitu można się ubiegac po 6 m-cach używania karty na
    > podstawie "dobrego sprawowania" tj. spłacania o czasie zadłuzenia. Mi
    > zwiększyli bez problemu ze 160 % do 180% zarobków netto.

    Myślę, że sprawuję się b. dobrze. Wydaję kartą 30kPLN/rok i spłacam zawsze
    na czas ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-04-27 12:04:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Kiedyś próbowałem przekroczyć, ale się nie dało.
    > Wniosek mam pobrać w oddziale?

    żebym to ja pamiętał...
    Myślę, że jak pójdziesz do oddziału to Ci powiedzą. IIRC to ja
    nabazgrałem na kartce, ze wnioskuję o podwyższenie limitu o 8KPLN.
    KJ