  • 1. Data: 2004-04-27 07:15:52
    Temat: RE: Mariusz Łukasiewicz NIE ŻYJE!!! - ironia losu... (was: Mariusz Łukasiewicz NIE ŻYJE!!!)
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > W wywiadzie dla "Gazety" udzielonym jesienią ubiegłego roku
    > Łukasiewicz stwierdził, że chciałby, "żeby ten bank
    > wystarczył mi do końca życia".
    >
    >http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?artic
    le_id=1114493&type_i
    d=1&order=priority&priority=2-20

    Błedne imie a w treści też błedne nazwisko :(.
    Mogli by sie w Bankierze zastanowic co cytuja w takich okolicznosciach.
    Pozostaje mi zapalic ['].
    :(((

    WF

  • 2. Data: 2004-04-27 07:55:14
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Wojciech Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    .lfi.com.pl...
    > Błedne imie a w treści też błedne nazwisko :(.

    a ja jakos nie widze zadnych bledow....

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-04-27 08:04:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> wrote:
    > a ja jakos nie widze zadnych bledow....