  • 1. Data: 2004-04-27 08:01:59
    Temat: RE: Mariusz Łukasiewicz NIE ŻYJE!!! - ironia losu... (was: Mariusz Łukasiewicz NIE ŻYJE!!!)
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    >a ja jakos nie widze zadnych bledow....

    poprawili

    WF

  • 2. Data: 2004-04-27 08:08:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Frabinski <w...@w...pl> wrote:
    > poprawili
    > WF

    eeech. Szkoda faceta. Tyle jeszcze mogl zrobic...

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-27 08:26:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c6l4e2$job$1@news.onet.pl...
    > eeech. Szkoda faceta. Tyle jeszcze mogl zrobic...

    I co teraz z Eurobankiem? Tuż przed informacją czytałem jeszcze artykuł w
    Proficie o jego planach...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-04-27 08:52:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > I co teraz z Eurobankiem? Tuż przed informacją czytałem jeszcze
    > artykuł w Proficie o jego planach...

    No jest jeszcze brat... Ale to rzeczywiscie jest pytanie co z Euro,
    zwlaszcza, ze mieli wyjsc na prosta pod koniec roku...
    43 lata... Rany.... :(

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-27 11:30:47
    Od: "jkpost" <j...@o...pl>

    Jest to bardzo smutna wiadomość bo człowiek ten był naprawdę kimś wielkim i
    nie jest do skopiowania.
    Osobiście uważam że jest to koniec Euro Banku.........

  • 6. Data: 2004-04-27 12:39:28
    Od: "Farfotzel" <f...@g...pl>

    Bedziemy kontynuowac jego dzieło... tego by chcial jak przypuszczam..

    [`]

    F.

  • 7. Data: 2004-04-27 20:17:42
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "jkpost" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Osobiście uważam że jest to koniec Euro Banku.........
    a ja uwazam, ze jestes w wielkim bledzie...Slawomir Łukasiewicz, brat
    Mariusza Łukasiewicza nie pozwoli aby do tego doszlo, bank mimo ogolnej
    zaloby fukcjonuje nadal i bedzie funkcjonowal. Bedziemy caly czas robic, to
    co mowil nam Mariusz Łukasiewicz na szkoleniach!!!
    Niech Mu bedzie dobrze tam w Niebie!
    Przemkos
    :(

  • 8. Data: 2004-04-27 23:22:56
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > zaloby fukcjonuje nadal i bedzie funkcjonowal. Bedziemy caly czas robic, to
    > co mowil nam Mariusz Łukasiewicz na szkoleniach!!!

    Hm, a skąd ta pewność, że w niebie? ;)
    Obawiam się, że jkpost może mieć rację, Sławomir to nie Mariusz, ma własną
    firmę i nie wiadomo, czy będzie zainteresowany kontynuowaniem tego projektu. A
    nie przypominam sobie żadnej osobowości w Eurobanku, która byłaby formatu
    Mariusza Łukasiewicza. Podejrzewam, że dla wielu instytucji i firm to on był
    gwarantem powodzenia Eurobanku....
    Smutne to.