  • Data: 2003-04-05 10:45:08
    Temat: Re: Związek Banków Polskich i tzw.Czarna Lista
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b6l6ec$av7$1@foka.acn.pl>, rena wrote:

    > na czarnej liscie bedziesz przez 2 lata od splaty zadluzenia. potem cie
    > wykresla, tak wiec zostalo ci 0,5 roku:)

    A czy z BIKu tez wykreslaja po 2 latach? Bo slyszalem ze z BIKu to
    przez 5 lat dane trzymaja. Ogolenie chailbym sie dowiedziec jak sie ma
    BIK do bazy ZBP i czym sie rozni jedno od drugiego i td.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl