  • Data: 2003-04-06 12:13:18
    Temat: Re: Związek Banków Polskich i tzw.Czarna Lista
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Micha" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b6oomu$3bj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Bzdura, moja klientka spłaciła wszystko 3,5 roku temu a ciągle istnieje w
    > Rej. Klientów Nierzetelnych ZBP. Ładna prośba to pomoże jak umarłemu
    > kadzidło. Potrzebne jset oficjalne pismo oddziału banku, który dokonał
    > wpisu. Banki sa jednak rozkoszne w tym względzie. Wspomniana klientka 3
    razy
    > dzwoniła do oddziału BZWBK na Domaniewskiej w Wa-wie, a tn utrzymywał, że
    > jej na żadnej liście nie ma.

    mnie juz dawno zycie nauczylo, zeby z instytucjami wszelkimi niczego nie
    zalatwiac na telefon. pisma skutkuja - nawet w citi, jak im wysylalam
    reklamacje.

    bank ma obowiazek wyrzucic cie z rejestru po 2 latach od splaty, ale w
    bankach tez pracuja ludzie, ktorzy moga cos przeoczyc, czy pomylic sie.
    pismo do dyrektora oddzialu powinno to rozwiazac.