eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!" › Re: "Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!"
  • Data: 2016-01-15 10:59:35
    Temat: Re: "Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!"
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem podobnie z grubym plikiem, z tym że chyba wszystko zdążyłem wyszarpnąć nawet
    "z dziury" (bo wychodząc zaczęły się zawijać).
    Banknoty były zupełnie nowe (prosto z innego banku) i bardzo śliskie, może w tym był
    problem.
    Lepiej wkładać małymi partiami.

    -----
    > mialem podobnie w pko - wlozylem drugi plik 30 banknotow 100, policzylo i zamiast
    zabrac wysunelo w momencie kiedy je chwycilem zaczal wciagac z powrotem, co skonczylo
    sie tak ze