eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!" › Re: "Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!"
  • Data: 2016-01-15 08:10:31
    Temat: Re: "Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!"
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Darczyński" <k...@g...com> wrote in message
    news:b1eadc39-d993-4a28-95b6-4e395f75eb84@googlegrou
    ps.com...
    > http://www.wykop.pl/link/2958125/zostalem-okradziony
    -przez-wplatomat-prosba-o-wykop/

    mialem podobnie w pko - wlozylem drugi plik 30 banknotow 100, policzylo
    i zamiast zabrac wysunelo

    w momencie kiedy je chwycilem zaczal wciagac z powrotem, co skonczylo
    sie tak ze 21 zostalo mi w rece, a 9 sztuk wrocilo do maszyny
    dolaczyc do poprzednich 30, maszyna nie wydrukowala zadnego potwierdzenia
    tylko radosnie oznajmila ze od teraz jest jedynie bankomatem

    w sumie odzyskanie kasy trwalo ok 2 miesiace a jedna setka
    najprawdopodobniej im sie gdzies zawieruszyla - ale to co do
    wplacenia mialem liczylem tylko raz wiec 100% pewnosci nie mam

    --
    http://db.org.pl/