  • 1. Data: 2003-04-04 19:57:08
    Temat: Zostac maklerem albo doradca - warto?
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam,

    pytanie moze NTG, ale zadam:

    Czy jest sens robienia licencji maklera albo doradcy inwestycyjnego w
    Polsce?

    Na rynku jest dosyc malo instytucji finansowych, domow maklerskich,
    wiec jaka szanse mialby "czlowiek z ulicy"*, który zrobilby taka licencje?
    Czy jest jakakolwiek szansa aby znalezc prace po zdobyciu licencji, wszak
    po 3 latach bez wykonywania zawodu z licencja - przepada.

    Bardzo was prosze o opinie i porade.

    * - "czlowiek z ulicy" - człowiek nie mający układów na tym rynku.

  • 2. Data: 2003-04-04 20:04:54
    Temat: Re: Zostac maklerem albo doradca - warto?
    Od: "picasso" <p...@o...pl>

    nie

  • 3. Data: 2003-04-04 20:30:35
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > * - "czlowiek z ulicy" - człowiek nie mający układów na tym rynku.

    pytanie za 100 punktów - czy w dzisiejszych czasach "człowiek z ulicy"
    gdziekolwiek może dostać cokolwiek ?

  • 4. Data: 2003-04-04 20:35:19
    Od: "PZ" <p...@m...com_SPAM>

    Witam

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

    > pytanie za 100 punktów - czy w dzisiejszych czasach "człowiek z ulicy"
    > gdziekolwiek może dostać cokolwiek ?
    Tak, proponuje pojsc wieczorem na ulice kaweczynska w w-wie i pogadac przez
    telefon z pol godziny. na pewno cos dostaniesz.

    Pozdrawiam
    PZ

  • 5. Data: 2003-04-04 20:37:11
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

    > pytanie za 100 punktów - czy w dzisiejszych czasach "człowiek z ulicy"
    > gdziekolwiek może dostać cokolwiek ?

    Moze :) W Szczecinie ludzie z ulicy z zebrania wyciagaja podobno nawet 3-4
    stowki dziennie. A ci bardziej zaradni to i wiecej :)
    Fakt, ze musza sie tym podzielic z mafia ktora ich chroni ;-)

    Malin

  • 6. Data: 2003-04-04 22:03:39
    Od: "Marcin Zwara" <m...@e...net.pl>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b6ko1k$t77$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Bardzo was prosze o opinie i porade.
    >
    > * - "czlowiek z ulicy" - człowiek nie mający układów na tym rynku.

    Wg nowej ustawy ubezpieczeniowej będzie konieczność zatrudniania doradcy
    przez firmy ubezpieczeniowe - więc rynek pracy się poszerzy.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 7. Data: 2003-04-04 22:35:19
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Czy jest sens robienia licencji maklera albo doradcy inwestycyjnego w
    > Polsce?

    a ile Cie to bedzie kosztowac?
    Jesli masz czas i ktos Ci to zasponsoruje - na pewno nie zaszkodzi.
    Jesli kosztuje niewiele i stac Cie na to a nie masz i tak co zrobic
    z czasem jaki na to poswiecisz - tez warto.

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-04-05 00:29:43
    Od: "Dudi" <dudek@SPAMEROM_MOWIE_NIE.poczta.neostrada.pl>

    Witam!

    Sam od niedawna dysponuje licencją maklerską i powiem tak: o ile w zawodzie
    jeszcze nie próbowałem nic robić , to na pewno ten kwitek ułatwił mi
    znalezienie praktyki studenckiej ( nie ma to jak dobry bajer :) Pracuję jako
    analityk ekonomiczny a za posiadanie tego kwitka wpada mi dodatkowo jakieś
    dwie stówki więcej. Więc w zawodzie może nie bardzo , ale jeśli masz taką
    możliwośc to spróbuj zdobyć tą licencję. Na pewno Ci nie zaszkodzi :)

    Pzdr

    Dudi

  • 9. Data: 2003-04-05 09:45:37
    Od: "Andrzej Szymański" <g...@p...onet.pl>

    Banki zwalniają ludzi na potegę, biura maklerskie likwidują POKi i
    działy analityczne. Nawet giełda zwalniała ostatnio pracowników.
    Uwzględniając coraz mniejsze obroty na giełdzie (min. za sprawą podatku), a
    więc kurczenie się rynku, szanse dla maklerów uważam za znikome. Być może
    jako doradca (ale i tu chyba nie jest najlepiej).

    Pozdrawiam
    Andrzej Szymański

  • 10. Data: 2003-04-05 09:51:30
    Temat: Odp: Zostac maklerem albo doradca - warto?
    Od: "Andrzej Stefaniak" <i...@w...pl>

    Limak i GZ prowadza ofensywe i walcza jak lwy oto by DI mogl prowadzic
    dzialanosc na wlasny rachunek

    ..na razie opor jest straszny - stara "Gwardia" walczy o pozycje

    jezeli Limak i GZ "zdobeda Bagdad" to posiadanie DI stanie sie priorytetowe

    jezeli Limak i GZ "zdobeda Bagdad" mozliwy bedzie boom na licencje DI

    pzdrw,

    PS; na razie dobrze jest powoli "akumulowac" materialy do DI i powoli
    poznawac paragrafy, by potem szybko wskoczyc "na rynek"