  • 1. Data: 2003-04-04 18:50:48
    Temat: Promocja BZWBK
    Od: q...@p...onet.pl

    Dokształcanie klijenta?
    http://www.fun.from.hell.pl/2003-04-02/czy-wiesz-ze-
    karta-mozna-placic.jpg

  • 2. Data: 2003-04-05 15:36:48
    Temat: Re: Promocja BZWBK
    Od: "Wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1690.0000077e.3e8dd408@newsgate.onet.pl...
    > Dokształcanie klijenta?
    > http://www.fun.from.hell.pl/2003-04-02/czy-wiesz-ze-
    karta-mozna-placic.jpg

    po pierwsze było już to na grupie
    po drugie szkoda że ktoś nie podał wszystkich pism ulotek jakie się dostaje
    do karty...

    --
    wob

  • 3. Data: 2003-04-07 06:11:16
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    > Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    karta-mozna-placic.jpg

    Dokształcanie ?
    Chyba tak. Mało osób płaci kartami, oj mało.

    Tomasz

  • 4. Data: 2003-04-09 17:07:04
    Od: m...@p...onet.pl

    Ile jest kart w Polsce (słyszałem o 16 milionach)? Ile jest nimi dokonywanych
    transakcji w miesiącu? Czy przekracza te 16 milionów? Jeśli tak, to klienci
    płacą kartami przynajmniej raz w miesiącu.
    Ja sam ma dwie aktywne karty i jedną płacę przynajmniej raz na tydzień. A drugą
    raz na dwa miesiące.

    Ostatnio przeczytałem w regulaminie KB, że kart nie wznawiają, jeśli przez
    ostatnie pół roku nie dokonano żadnej transakcji. I tu jest duży PLUS dla tego
    banku. Po co komuś karta, jak z niej nie korzysta? Szkoda, że mBank tego nie
    wprowdził dla VE do eMaxa. Mniej byłoby płaczu na forum ...

  • 5. Data: 2003-04-09 18:18:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ile jest kart w Polsce (słyszałem o 16 milionach)?

    Do konca II kwartalu 2002 bylo 16 177 000

    Ile jest nimi dokonywanych
    > transakcji w miesiącu? Czy przekracza te 16 milionów? Jeśli tak, to
    klienci
    > płacą kartami przynajmniej raz w miesiącu.

    Okolo10 mln transakcji miesiecznie (stan na I kwartal 2002)

    A jako dodatek to dodam, ze srednia wartosc transakcji oscyluje w granicach
    140 PLN

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-04-10 06:25:04
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    > Do konca II kwartalu 2002 bylo 16 177 000
    >
    > Okolo10 mln transakcji miesiecznie (stan na I kwartal 2002)
    >
    > A jako dodatek to dodam, ze srednia wartosc transakcji oscyluje w granicach
    > 140 PLN

    Pamietajmy że część tych kart jest naprawdę mocno aktywna ... np. powyżej 10
    płatności miesięcznie. To sprawia że tak finalnie okazuje że poniżej połowy
    volumenu kart używanych jest do płatności. A to mało.

    Tomasz

  • 7. Data: 2003-04-13 15:02:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Do konca II kwartalu 2002 bylo 16 177 000

    Na koniec roku 2002 bylo ich 16 916 396

    > Okolo10 mln transakcji miesiecznie (stan na I kwartal 2002)

    W IV kw 2002 roku dokonano 123 595 130* [czyli ~41 198 376 miesiecznie] na
    kwote 29 746 859 948* PLN.

    > A jako dodatek to dodam, ze srednia wartosc transakcji oscyluje w
    granicach
    > 140 PLN

    Z powyzszych danych wynika, ze jest to ~240 PLN

    * Lacznie z transakcjami gotowkowymi.

    Maciej

  • 8. Data: 2003-04-13 16:32:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > * Lacznie z transakcjami gotowkowymi.

    O ile dobrze pamietam to ja liczlem tylko bezgotowkowe

    --
    JaKi