  • 11. Data: 2003-04-06 18:30:18
    Temat: Re: Zostac maklerem albo doradca - warto?
    Od: "Second" <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dudi" <dudek@SPAMEROM_MOWIE_NIE.poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:b6l840$30j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Sam od niedawna dysponuje licencją maklerską i powiem tak: o ile w
    zawodzie
    > jeszcze nie próbowałem nic robić , to na pewno ten kwitek ułatwił mi
    > znalezienie praktyki studenckiej ( nie ma to jak dobry bajer :) Pracuję
    jako
    > analityk ekonomiczny a za posiadanie tego kwitka wpada mi dodatkowo jakieś
    > dwie stówki więcej. Więc w zawodzie może nie bardzo , ale jeśli masz taką
    > możliwośc to spróbuj zdobyć tą licencję. Na pewno Ci nie zaszkodzi :)

    Czasem dziękuje Bogu że urodziłem się nieco wcześniej.

    Sec.

  • 12. Data: 2003-04-06 20:11:18
    Od: "PZ" <p...@m...com_SPAM>

    Witam

    Użytkownik "Second" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawodzie
    > jako
    >
    > Czasem dziękuje Bogu że urodziłem się nieco wcześniej.
    Jestes DI?

    Pozdrawiam
    PZ

  • 13. Data: 2003-04-07 06:55:29
    Od: "Jaszyn" <w...@i...org>

    Marcin Zwara <m...@e...net.pl> wrote:

    > Wg nowej ustawy ubezpieczeniowej będzie konieczność zatrudniania doradcy
    > przez firmy ubezpieczeniowe - więc rynek pracy się poszerzy.

    tak, o tyle miejsc, ile firm ubezpieczeniowych... czyli nie za dużo. A w
    praktyce to będzie wyglądało tak, że firma wyśle osobe z działu inwestycji
    na dodatkowe szkolenie. Taniej, szybciej itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 14. Data: 2003-04-07 11:00:34
    Od: "Malboro" <a...@p...onet.pl>

    Witam !
    Miejsc rzeczywiscie nie jest bardzo duzo!
    ale nie wystarczy ze wysle na szkolenie i po sprawie!
    Bo szkolenie to jedna sprawa a zdanie egzaminu to druga sprawa!
    Na szkoleniu to Ci najwyzej powiedza czego masz sie uczyc natomiast zeby
    zdac ten 3-etapowy egzamin trzeba sobie zrobic co najmniej pol roku
    wolnego!! inaczej nie ma szans!! Szkolenie nic tu nie pomoze! Wystarczy
    poczytac sobie zakres materialow obowiazujacy na ten egzamin( przepisy prawa
    + literatura) a szybko sie okaze ze nawet te pol roku wolnego moze nie
    starczyc!!

    PZDR

    Malboro