  • 1. Data: 2004-03-01 12:43:30
    Temat: Zonk z tokenem BZWBK, pomocy :)
    Od: "Krzys-iek" <admin.a.krionix.ten>

    Witam, za kazdym razem dostaje error jak na dole :(
    Oczywiscie czekalem juz nawet 10h... i d...a blada.
    Wyslalem mail ale czy odpowiedza.
    Do banku mam pod gorke wiec jesli ktos wie co i jak zrobic by zaczelo
    dzialac to bede wdzieczny:)
    Token taki brazowy z lcd i klapka, konto bzwbk24 student (ostatnio tokena
    potrzebowalem z 2lata temu:P)

    dzieki, pozdrawiam.

    323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena
    Nastąpiło zbyt szybkie powtórne użycie tokena lub nie wygenerował się
    parametr "rozbieżność czasowa" dla tokena.
    Należy sprawdzić złożoną dyspozycję w Przeglądzie zleceń i w ewentualnie
    powtórzyć próbę. W przypadku niepowodzenia proszę skontaktować się z
    Zespołem Doradców Usług Bankowości Elektronicznej.
    W przypadku pytań możecie Państwo przekazać je za pośrednictwem formularza

  • 2. Data: 2004-03-01 15:33:38
    Temat: Re: Zonk z tokenem BZWBK, pomocy :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krzys-iek"
    > Witam, za kazdym razem dostaje error jak na dole :(
    > Oczywiscie czekalem juz nawet 10h... i d...a blada.
    > (...) nie wygenerował się
    > parametr "rozbieżność czasowa" dla tokena.

    tylko nie blada :-))
    token ci sie rozsynchronizował - jak sie używa częściej to
    program po stronie banku moze sprawdzic odpowiedz tokena
    spodziewaną z dwoma sąsiednimi czasowo i program
    zauważy rozjechanie się wskazań tokena z obliczeniami banku
    W takiej sytuacji ustawia sobie parametr przesunięcia czasowego dla
    ciebie i jest pozniej OK. Jak jednorazowo rozjazd jest za duzy to trzeba go
    zsynchronizowac - moze da sie na odleglosc - nie wiem
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-01 15:44:32
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    blad wrote:
> [...]
    > ciebie i jest pozniej OK. Jak jednorazowo rozjazd jest za duzy to trzeba go
    > zsynchronizowac - moze da sie na odleglosc - nie wiem

    Jesli rozsynchronizowanie polega na przyspieszeniu tokena, to mozesz
    sprobowac poczekac minute (potem dwie, trzy, ...) - moze trafisz. Jesli
    token sie spoznia, to nic nie poradzisz - chyba ze jestes jasnowidzem ;)
    Musisz zadzwonic.

    Miko

  • 4. Data: 2004-03-01 16:05:16
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli
    > token sie spoznia, to nic nie poradzisz - chyba ze jestes jasnowidzem ;)

    No ale wtedy po co w ogóle token ;)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-03-01 16:51:51
    Od: "Krzys-iek" <admin.a.krionix.ten>

> [...]
    > sprobowac poczekac minute (potem dwie, trzy, ...) - moze trafisz.
    > Jesli token sie spoznia, to nic nie poradzisz - chyba ze jestes

    oka, nawet odpisali mi na maila :) pozniej zadzwonilem....
    chyba musze isc i wymienic go (0zl) na nowy, zmienili mi jakies 3 parametry
    ale nadal QPA :)
    teraz pisze ze odpowiedz tokena to 8 cyfr, ktore oczywscie OK wpisuje.
    Jutro sie tam wybiore.

    dzieki za zainteresowanie.

  • 6. Data: 2004-03-02 12:05:40
    Od: "Janusz U" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Krzys-iek" <admin.a.krionix.ten> napisał w wiadomości

> [...]
    parametry
    > ale nadal QPA :)
    > teraz pisze ze odpowiedz tokena to 8 cyfr, ktore oczywscie OK wpisuje.

    Mi jak się w ten sposób rozjechał to na telefon w centrali doprowadzili mi
    go do ładu.
    Pozdrawiam
    Janusz