  • 1. Data: 2004-03-01 10:29:29
    Temat: nie można się zalogować do mbanku (!)
    Od: Krzysztof Ciepłucha <kris@nie@spamuj@home.pl>

    Od 10 minut przy próbie wejścia do systemu transakcyjnego:

    Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu transakcyjnego
    mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu spowodowane są znacznym
    wzrostem liczby operacji wykonywanych przez Klientów w serwisie.
    Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

    Przed chwilą pojawiło się okno z pytaniem o login i hasło, ale znowu po wpisaniu ten
    sam komunikat...
    Co jest grane? Zdarzało się to wcześniej???

  • 2. Data: 2004-03-01 10:35:11
    Temat: Re: nie można się zalogować do mbanku (!)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Krzysztof Ciepłucha wrote:
    > Od 10 minut przy próbie wejścia do systemu transakcyjnego:
    [....]

    > Przed chwilą pojawiło się okno z pytaniem o login i hasło, ale znowu po wpisaniu
    ten sam komunikat...
    > Co jest grane? Zdarzało się to wcześniej???

    Tak. Zdarzało się. Próbuj do skutku :-)
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-03-01 11:25:34
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > [....]

    > Tak. Zdarzało się. Próbuj do skutku :-)

    MI tez :-(

    A mialo byc tak pieknie i bez kolejek :-(

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Tak sobie MSPANCowo narzekam

  • 4. Data: 2004-03-01 17:46:11
    Od: "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl>

    Kolezka Krzysztof Ciepłucha <kris@nie@spamuj@home.pl> pod wplywem
    natchnienia popelnil co nastepuje:

    > Co jest grane? Zdarzało się to wcześniej???
    to jeszcze nic
    mi dzis nie autoryzowlo karty na BP i musialem dzownic po kobiete zeby mi kase
    przywiozla
    jak dla mnie mbank- 1 zolta kartka
    --
    "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
    chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"

  • 5. Data: 2004-03-01 17:58:33
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    to jeszcze nic
    mi dzis nie autoryzowlo karty na BP i musialem dzownic po kobiete zeby mi

    No ja tez ostatnio mialem problem, gdy w sklepie placac karta mBanku
    dostalem odmowe. Na szczescie z karta Inteligo nie bylo takich problemow.
    Coraz bardziej obawiam sie, ze jednak nie mam "pieniedzy zawsze ze soba".

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 6. Data: 2004-03-01 18:30:38
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Mar 2004 18:58:33 +0100, kovalek wrote:

> [...]
    > Coraz bardziej obawiam sie, ze jednak nie mam "pieniedzy zawsze ze soba".

    Ja dzis o 18 pojechalem do bankomatu w centrum handlowym. Przed bankomatem
    kolejka wscieklych ludzi z kartami mbanku. Ani bankomat ani kasy kart
    mbankowych nie honorowaly. Az mi sie goraco zrobilo. Jednak bank
    elektroniczny to virtualne pieniadze ale bardzo fizyczny ich brak.

    vpw

  • 7. Data: 2004-03-01 20:19:22
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Coraz bardziej obawiam sie, ze jednak nie mam "pieniedzy zawsze ze soba".

    KRAKÓW Geant ok. godz. 18:00
    Wszystkie bankomaty (EURONET, ING, EUROBANK) odrzucają transakcję kartą
    mBanku - "Nie można skontaktować się z serwerem" !!! Z kartą LUKAS'a też
    dzieje się to samo w bankomacie EURONET-u (nie wspomne o stronie Lukasa,
    która leży i kwiczy). Dodatkowo nie można korzystać z terminali POS w
    kasach - Jakiś czarny poniedziałek :-(

  • 8. Data: 2004-03-01 21:57:07
    Od: "Damian__" <t...@w...pl>

    Jakiś czarny poniedziałek :-(

    Chyba tak . Myslalem dzisiaj ze jest piatek 13, tak sie wszytko pieprzylo.

    Damian__

  • 9. Data: 2004-03-01 22:43:26
    Od: "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl>

    Kolezka Damian__ <t...@w...pl> pod wplywem natchnienia popelnil co
    nastepuje:
    > Jakiś czarny poniedziałek :-(
    >
    > Chyba tak . Myslalem dzisiaj ze jest piatek 13, tak sie wszytko
    > pieprzylo.

    a ja myslalem ze tylko ja ma dzis takie kiespki dzien
    caly dzien sie cos walilo

  • 10. Data: 2004-03-02 08:21:19
    Od: "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl>

    Kolezka vpw <v...@p...onet.pl> pod wplywem natchnienia popelnil co
    nastepuje:
> [...]
    > ani kasy kart mbankowych nie honorowaly. Az mi sie goraco zrobilo.
    > Jednak bank elektroniczny to virtualne pieniadze ale bardzo fizyczny

    zeby bylo zabawniej to jak placilem na BP to pani 3 razy probowala autoryzowac karte
    a w domu patrze a tam 3x zablokowana suma 109zl
    to jak to jest ze blokowac kase blokowalo ale nie pozwalalo zaplacic?