  • 1. Data: 2004-03-01 11:00:46
    Temat: Lukas lezy czy to u mnie tylko:(?
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    strona logowania jest i dalej stoi....:(

    ?

    --
    Karo800
    k...@p...pl

  • 2. Data: 2004-03-01 11:16:17
    Temat: Re: Lukas lezy czy to u mnie tylko:(?
    Od: "Marcin" <...@...->

    U mnie też leży.

    Marcin

  • 3. Data: 2004-03-01 11:20:48
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_N0-SPAM_>

    Użytkownik "Karo800" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > strona logowania jest i dalej stoi....:(

    u mnie dziala wszystko ok

    pozdrawiam
    opolanin

  • 4. Data: 2004-03-01 14:09:57
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > strona logowania jest i dalej stoi....:(

    A u mnie po zalogowaniu się jest biała strona (ściślej: gif górny jest,
    ale reszta biała...)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-03-01 14:12:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Karo800 wrote:
    > strona logowania jest i dalej stoi....:(
    >
    > ?
    >
    > [...]

    Błąd systemoowy 102

    KJ
    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 6. Data: 2004-03-01 14:18:36
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Błąd systemoowy 102

    U mnie działa i paść nie chce. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-03-01 14:50:36
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Teraz - 15:51 - upadl chyba na obie lopatki :-(.
    PL

  • 8. Data: 2004-03-01 16:35:31
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Trasa śledzenia do e-bank.lukas.com.pl [193.0.242.13]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 160 ms 181 ms 30 ms as-15-lo0-wro.wroclaw.dialog.net.pl
    [62.87.248.1
    ]
    2 30 ms 30 ms 30 ms r-1-br-GE-wro.wroclaw.dialog.net.pl
    [217.30.129.
    152]
    3 30 ms 40 ms 30 ms 212.127.80.254
    4 30 ms 30 ms 41 ms witawask.wask.wroc.pl [156.17.251.161]
    5 60 ms 30 ms 30 ms z-wroclawia.poznan-gw1.10Gb.pol34.pl
    [212.191.22
    4.105]
    6 40 ms 40 ms 30 ms 212.191.126.38
    7 30 ms 41 ms 40 ms 212.38.193.125
    8 40 ms 40 ms 271 ms e-ktw-arm-r01p900.plktw.energis.pl
    [62.29.240.11
    0]
    9 * ipt-ktw-lukas.plktw.energis.pl [62.29.242.218] raporty:
    Sieć docelowa jest nieosiągalna.

    Śledzenie zakończone.

    raz dziala raz nie...
    przeciążenie na styku energisu z lukasem

    b.

  • 9. Data: 2004-03-01 18:29:03
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-01 12:00, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Karo800 wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > strona logowania jest i dalej stoi....:(

    Pomijam to , że mają ten problem od zmiany ... Pomijam, że za każdym
    razem jak dzwonię zgłosić zonka informują mnie , że to wina tego, że nie
    używam explodera (bueehehehe ... połowę głupków z CC wywaliłbym na pysk) ...

    Dziś dzwonię do Lukas Lini celem dowiedzenia się jaki nr konta mam ;)
    ... bo tego akurat nie pamiętam i nigdzie nie mam zapisane ... zawsze
    jak potrzebowałem logowałem się i CTRL + C ...

    Weryfikują mnie na wszelkie sposoby ...

    Pada pytanie (jedno z weryfikujących) czy mam dostęp do konta przez
    internet.

    Odpowiedź brzmiała mniej więcej : Nie , bo LUKAS DAJE du*y na całej lini
    , a pana koledzy do tego robią ze mnie idiotę mówiąc,że mam złą
    przeglądarkę .. Pierwszy człowiek , który podszedł fachmeńsko do sprawy
    ;) Nie wciskał kitów, powiedział prawdę, że on bidak nie ma na to wpływu
    i przeprasza za niekompetencję innych ... Zdaje sobie sprawę, że
    wciskane są kity , że jedyna słuszna przeglądarka to exploder, ale on
    sam ma kłopoty aktualnie z kontem ;)

    Pobujamy się jeszcze chwilkę .. ale powinni w końcu cosik chyba zrobić ;)

    Pozdrwóka ...

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 10. Data: 2004-03-01 22:00:40
    Od: z...@p...onet.pl

    Stasio Podróżnik na L4 nagryzmolił:

    > ... ale on sam ma kłopoty aktualnie z kontem ;)
    >
    > Pobujamy się jeszcze chwilkę .. ale powinni w końcu cosik chyba zrobić ;)
    > Stasio Podróżnik na L4

    Oj, współczuję w tej chwili informatykom Lukasa :((((