  • Data: 2009-07-11 09:15:38
    Temat: Re: Zmiana % w mBanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h39b1i$21g$3@news.dialog.net.pl...

    > Ludzie poza tym internetem nie widzą świata.

    [...]
    dobrze się czujesz? płacić za przelewy 2zł
    lub 5zł +15zł (dojazd do banku)

    reasumując najlepszy duet (wg. mnie) w tej chwili to mbank+eurobank bez
    tokena

    1. ostatecznie jako portfel tak jak dotychczas mbank
    - upierdliwe logowanie: alior, vw, eurobank, pekaosa, ing
    - płatne przelewy: inteligo, wbk, alior (od 11)
    - płatna druga wypłata z KO: lukas, wbk, inteligo, pekaosa

    - polbank: niemożliwy przelew z drugiego komputera
    - peakosa: nieczytelny system
    - getin: oczekiwanie na wykonanie przelewu - wypłata z KO ok. 15 minut

    2. czemu eurobank jako skarbonka?
    - duży procent bez blokowania kasy
    - możliwość rezygnacji z tokena (trzeba by kiedyś podjechać do nich
    30 km jednorazowo to ostatecznie nie jest tak daleko)