eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana statusu dewizowego z "rezydenta" na "nierezydenta". › Re: Zmiana statusu dewizowego z "rezydenta" na "nierezydenta".
  • Data: 2007-09-29 09:33:42
    Temat: Re: Zmiana statusu dewizowego z "rezydenta" na "nierezydenta".
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:fdkd3i$ptn$1@inews.gazeta.pl...
    > Zgodnie z przepisami, regulaminem konta itd. powinienem karnie zameldowac
    > banku, ze nie jestem juz "rezydentem" w Polsce.
    >
    > Moje pytanie: Jakie beda tego konsekwencje i jak bardzo moze mi to
    > utrudnic zycie?
    >
    > Wiem, ze zmienilo sie prawo dewizowe, ale co dokladnie ta zmiana oznacza
    > dla
    > przecietnego Kowalskiego?

    AFAIR kontrola dewizowa bedzie przeprowadzania w chwili przekazywania kasy
    na twoje konto. Ty bedziesz mogl ja swobodnie przelewac za granice (juz bez
    koroli dewizowej). W zaleznosci od banku mozesz miec inny dostap do uslug
    niz rezydent. Jesli jestes rezydentem ktoregos z karajow OECD to nie powinno
    utrudnic zycia.

    MK