  • 1. Data: 2003-02-05 11:22:37
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w Pekao SA
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    "Micha3 'Amra' Macierzy?ski" wrote:

    > Od 4 lutego Bank Pekao SA zmienia oprocentowanie depozytów terminowych
    > prowadzonych w PLN oraz w USD.

    To oni maja jeszcze z czego obnizac?

  • 2. Data: 2003-02-05 11:56:15
    Temat: Zmiana oprocentowania w Pekao SA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od 4 lutego Bank Pekao SA zmienia oprocentowanie depozytów terminowych
    prowadzonych w PLN oraz w USD. Dodatkowo Bank Pekao S.A. wprowadził do
    oferty nową kartę kredytową Pekao/LOT . W chwili obecnej Bank
    przygotowuje się do obniżenia stawek oprocentowania kredytów.

    Calosc (oprocentowanie)
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1826

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-02-05 12:12:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał

    > W chwili obecnej Bank
    > przygotowuje się do obniżenia stawek oprocentowania kredytów.

    ... z 19,5% na 19,25% ???
    ROTFL

    > Calosc (oprocentowanie)
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1826

    e i e-www 0,5% !!!!
    ROTFL

    --
    Witek

  • 4. Data: 2003-02-05 12:24:04
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > ... z 19,5% na 19,25% ???
    > ROTFL

    To juz nawet nie jest smieszne to jest zalosne

  • 5. Data: 2003-02-05 13:02:12
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał

    > ... z 19,5% na 19,25% ???
    > ROTFL

    złodzieje jedni...

  • 6. Data: 2003-02-05 13:03:39
    Od: t...@p...onet.pl

    > To oni maja jeszcze z czego obnizac?

    Jak to jest. Dlaczego ludzie jeszcze tam mają ROR-y i lokaty. Jaki jest tego
    mechanizm. Może ktoś to wyjaśni. Ja nie potrafię. Tensor1

  • 7. Data: 2003-02-05 13:29:06
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak to jest. Dlaczego ludzie jeszcze tam mają ROR-y i lokaty. Jaki jest
    tego
    > mechanizm. Może ktoś to wyjaśni. Ja nie potrafię. Tensor1

    Widzisz, to proste. Dobrze zlokalizowane bankomaty, bezplatne zlecenia
    stale, znajome dysponentki, ktore pomoga zalatwic "to i owo". Ja wiem, ze
    minusow jestznacznie wiecej, ale nic innego mi osobiscie nie pasuje. Kuniec
    i kropka.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 8. Data: 2003-02-05 13:43:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > Jak to jest. Dlaczego ludzie jeszcze tam mają ROR-y i lokaty. Jaki jest tego
    > mechanizm. Może ktoś to wyjaśni. Ja nie potrafię. Tensor1

    1. dużo bankomatów (mimo ze BP ma więcej)
    2. sporo ludzi ma linie kredytowe, które ciężko przenieść.

    KJ

  • 9. Data: 2003-02-05 14:12:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Jak to jest. Dlaczego ludzie jeszcze tam mają ROR-y i lokaty. Jaki jest tego
    > mechanizm. Może ktoś to wyjaśni. Ja nie potrafię. Tensor1

    Taki, że np. sporo ludzi zakładało tam rachunki, gdy w Polsce nie było
    jeszcze zbyt dużej konkurencji na rynku bankowości.
    No i została przy rorach w PEKAO, bo "po co zmieniać".
    Inni mieli np. linie kredytowe, które ciężko im kiedyś było przenieść do
    innych banków...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2003-02-05 16:13:28
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    >Od 4 lutego Bank Pekao SA zmienia oprocentowanie depozytów terminowych
    >prowadzonych w PLN oraz w USD.

    Ktoś coś pisał, że od marca wzrastają opłaty za prowadzenie RORów.
    Gratuluję polityki.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !