  • Data: 2019-11-26 16:59:36
    Temat: Re: Złoto wróciło
    Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Am 26.11.19 um 14:20 schrieb r...@k...pl:

    > Ciekawe kto je będzie corocznie "przeliczał" :)

    Pewnie asystentki prezesa banku. :-)

    Jakos przypomina mi sie latynoski geniusz Nicolas Maduro, ktory ciagle
    sprzedaje Chinczykom i Turkom zloto, zeby starczylo na paczki
    zywnosciowe dla jego zwolennikow. A czarnorynkowy kurs dolara od
    stycznia podrozal juz 50-krotnie.

    --
    saluto
    silvio balconetti

    >PiS ma poparcie niekoniecznie dlatego, ze przekupil ludzi za pomoca
    500+, czy dlatego, ze ludziom podoba sie "dobra zmiana". PiS ma
    poparcie, bo atakujac bezpardonowo elity sprawil, ze polski cham czuje
    sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
    nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<
    (Zygmunt Marczuk)