    From: "Dieter" <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Złoto. Uwaga na poparzenia !!!
    Date: Tue, 28 Sep 2010 11:33:13 +0200

    A ja widze przyszlosc cen Zlota tak:

    "Poddajmy teraz analizie dynamikę obydwu ruchów. Aby osiągnąć dotychczasową
    stopę zwrotu równą dzisiejszej, dziesięcioletniej już hossy (+394,53%), w
    latach 70-tych rynek potrzebował na to zaledwie 4 lat, a cały wzrost
    (+2507,16 [%]) trwał 119 miesięcy. Bez większych problemów możemy
    stwierdzić, że hossa XXI w. jest mniej dynamiczna, bardziej spokojna, mniej
    emocjonalna, a cała, poprzednia hossa lat 70-tych odbywała się do tej pory w
    2.47 razy krótszym czasie, niż ma to miejsce teraz. Jeśli nadal
    obowiązywałaby ta prawidłowość, to przed nami byłoby jeszcze 15 lat wzrostów
    (2025 r.)! Jak na razie, od kwietnia 2001 r., kiedy to rozpoczęła się
    właściwa faza obecnej hossy, upłynęło raptem 9.4 lat."

    Calosc do przeczytanie jest tutaj:
    http://www.inwestorgieldowy.com/aktualnosci/zloto-ws
    pinamy-sie-wyzej_1,79.html

    Dieter