eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo › Re: Zlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo
    Date: Fri, 30 Mar 2007 08:51:50 +0200

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> writes:

    > Dane w postaci:
    > - numeru karty
    > - kodu CVV2
    > - daty ważności karty
    > - imienia i nazwiska posiadacza
    > są znane KAŻDEMU kasjerowi, któremu przekazuje się kartę celem
    > dokonania transakcji.
    >
    > Szanowny Panie Rzeczniku - czy w związku z tym jestem zobowiązany do
    > zastrzegania karty po każdej dokonanej płatności w sklepie, w związku
    > z tym, iż niewłaściwie zabezpieczyłem dane potrzebne do dokonania
    > transakcji przez internet?

    Sprawa jest tak kuriozalna, ze zaczynam podejrzewac, ze jest jakies
    drugie dno, ktore powoduje, ze bank czuje sie bezpieczniej w tym
    konkretnym sporze z tym konkretnym klientem, a ktore bank przed nami
    ukrywa.

    Moze, powiedzmy, ta karta nie byla do tej pory nigdy uzyta w zadnej
    innej transakcji, zatem argumentu, ze 100 kasjerow i kelnerow zna te
    dane, w sądzie nie bedzie mozna podniesc?

    No nie wiem, to jest tak absurdalne, ze mózg się broni przed
    odczytaniem wypowiedzi rzecznika dosłownie.

    MJ