eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo › Re: Zlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo
    Date: Thu, 29 Mar 2007 20:56:47 +0200

    "Marcin" <k...@k...de> writes:

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_07032
    9/pieniadze_a_4.html

    > Niestety po raz kolejny okazuje sie, ze w niektorych bankach
    > w razie klopotow klinet musi placic a bank ma gleboko
    > 'w powazaniu' klienta.
    > Podobny przypadek byl niedawno w Raiffeisen a teraz
    > Inteligo (PKO BP).

    Mam nadzieję, że ten klient nie odpuści i poda bank do sądu.

    Przecież to są kpiny. "Prawidłowe podanie danych wymaganych przy
    transakcji wskazuje na udostępnienie ich przez posiadacza karty
    osobom trzecim lub na niedochowanie należytej staranności przy ich
    przechowywaniu."

    K...a ich mać. Przecięż te dane są udostępniane każdemu kelnerowi czy
    kasjerce przy każdej operacji kartą. Gdyby się ich nie udostępniało,
    to żadnej karty nie można byłoby użyć wcale.

    MJ