  • 1. Data: 2003-03-12 10:26:49
    Temat: Zawsze prowizja od wypłat z atmu kartą Inteligo z rachunków firmowych
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    W/g nowej tabeli opłat i prowizji Inteligo wszystkie krajowe wypłaty kartą
    VE wydaną do rachunku firmowego będą obciążone prowizją 4,50
    pln********chyba, że jest to błąd na stronie inteligo.....

    Marcin Kubiczek,

  • 2. Data: 2003-03-12 10:33:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MARCIN Kubiczek wrote:
    > W/g nowej tabeli opłat i prowizji Inteligo wszystkie krajowe
    > wypłaty kartą VE wydaną do rachunku firmowego będą obciążone
    > prowizją 4,50 pln********chyba, że jest to błąd na stronie
    > inteligo.....

    No raczej nie bo w newsie tez o tym jest.
    Czyli co nie ma jak wyplacic kasy bez prowizji?
    Ale sie super zrobila oferta Inteligo buheheheheh ;)

  • 3. Data: 2003-03-12 10:34:02
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    > No raczej nie bo w newsie tez o tym jest.
    > Czyli co nie ma jak wyplacic kasy bez prowizji?
    > Ale sie super zrobila oferta Inteligo buheheheheh ;)

    W takim razie Inteligo nie jest tanim bankiem......

  • 4. Data: 2003-03-12 10:42:34
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > No raczej nie bo w newsie tez o tym jest.
    > Czyli co nie ma jak wyplacic kasy bez prowizji?
    > Ale sie super zrobila oferta Inteligo buheheheheh ;)

    Trzeba dokladnie czytac. Sa darmowe wyplaty z bankomatow POK BP (1700 w
    calej Polsce, czyli lepiej niz bylo).

    Bartek

  • 5. Data: 2003-03-12 10:44:37
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    > Trzeba dokladnie czytac. Sa darmowe wyplaty z bankomatow POK BP (1700 w
    > calej Polsce, czyli lepiej niz bylo).
    >
    > Bartek

    Niezupełnie, w TOIP jest następująco:

    Transakcje wykonywane kartą Inteligo Visa Electron
    i kartą Inteligo Visa Electron z Sercem
    22. Wypłata gotówki w POS w oddziale obcego banku (w kraju i za
    granicą) Każda transakcja EFTPOS 7 9,99
    23. Transakcja bezgotówkowa w punktach handlowo-usługowych Każda
    transakcja EFTPOS 0
    24. Wypłata w bankomatach własnych Banku Każda transakcja Bankomat
    4,50
    25. Wypłata w bankomatach Euronet w kraju
    Każda transakcja Bankomat 4,50
    26. Wypłata w innych bankomatach w kraju Każda transakcja Bankomat
    4,50
    27. Sprawdzenie salda w bankomatach Euronet w kraju Każda operacja
    Bankomat 0
    28. Mini-wyciąg (ekran bankomatu, wydruk) w bankomatach Euronet w
    kraju Każda operacja Bankomat 0
    29. Wypłata w bankomatach za granicą Każda transakcja Bankomat 2% min.
    8,50
    30. Zmiana PINu karty Każda operacja Bankomat 0
    Telefon (serwis automatyczny) 0
    31. Nadanie nowego PINu karcie w miejsce utraconego Każda operacja
    Telefon (konsultant) 0
    32. Zablokowanie karty Każda operacja Telefon (konsultant) 0
    33. Wydanie kopii dokumentów potwierdzających dokonanie transakcji
    kartowej Każda operacja 9,99

  • 6. Data: 2003-03-12 10:45:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > Trzeba dokladnie czytac. Sa darmowe wyplaty z bankomatow POK BP
    > (1700 w calej Polsce, czyli lepiej niz bylo).
    > Bartek

    No to Bartku czytaj dokladnie :)
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html
    pozycja 24
    (konta firmowe)

    He, he - ciekawe czy znowu pokaze sie bateria negatywnych artykulow.
    Czy dziennikarze beda trzesli portkami? W sumie teraz jakos ma sie
    zaczac nowa kampania Inteligo - wiec pewnie zbagatelizuja ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-03-12 10:47:39
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    > Trzeba dokladnie czytac. Sa darmowe wyplaty z bankomatow POK BP (1700 w
    > calej Polsce, czyli lepiej niz bylo).
    >
    > Bartek

    Call Center-0800 121 121, zadzwoniłem pod ten numer i miła pani niestety
    potwierdziła że z kont firmowym nie ma możliośći wypłaty środków w
    bankomacie z konta firmowego.

    Marcin k.

  • 8. Data: 2003-03-12 10:49:49
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    > Call Center-0800 121 121, zadzwoniłem pod ten numer i miła pani niestety
    > potwierdziła że z kont firmowym nie ma możliośći wypłaty środków w
    > bankomacie z konta firmowego.

    oczywiście bez prowizji

  • 9. Data: 2003-03-12 10:55:33
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > No to Bartku czytaj dokladnie :)
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html
    > pozycja 24
    > (konta firmowe)

    Ajajaj. Zauwazylem swojego byka i posta usunalem, ale chwile niestety na
    serwerze powisial i zdazyles go pociagnac. Inteligo sie niestety pograza.

    Bartek