  • 11. Data: 2002-06-05 07:49:11
    Temat: Re: [Zawod] NOM: kartom stanowcze nie!!! - a co z reklamacjami ?
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    na stronie lukas banku jest taka informacja:
    =======
    Niezależny Operator Międzystrefowy rozpoczął przyjmowanie opłat za
    świadczone usługi połączeń międzystrefowych. Jednak podawany na fakturach nr
    rozliczeniowy 11401616 w chwili obecnej nie uczestniczy w rozliczeniach
    międzybankowych i jego rozliczenia przejęła Centrala BRE Banku o numerze
    11400000.
    W związku z tym wszystkie wpłaty w LUKAS Banku do dnia 3 czerwca br.
    rozliczane będą przez Centralę BRE Banku, zaś po 3 czerwca bezpośrednio
    przez rachunek podawany na fakturach NOM.
    ========
    ktos wie cos wiecej ?

  • 12. Data: 2002-06-05 08:08:10
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ========
    > ktos wie cos wiecej ?

    Obudziles sie ze snu zimowego???

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&q=11401616
    &sa=N&tab=wg

  • 13. Data: 2002-06-05 08:25:13
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:adkgu7$6rk$1@news.tpi.pl...

    > Obudziles sie ze snu zimowego???

    no obudzilem sie, bardzo mily bo sloneczny poranek

  • 14. Data: 2002-06-05 08:27:51
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl______.> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczane będą przez Centralę BRE Banku, zaś po 3 czerwca bezpośrednio
    > przez rachunek podawany na fakturach NOM.

    A czego nie rozumiesz?

    Karol

  • 15. Data: 2002-06-05 09:47:18
    Temat: Re: [Zawod] NOM: kartom stanowcze nie!!!
    Od: "Ltd" <d...@i...pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    nie

    > A normalny przelew np z jakiegokolwiek banku cię nie urządza ????
    > Koniecznie chcesz kredytówką ????

    A czy ktos juz takowy przelew wykonal? mam troche dziwny nr rachunku i nie
    wiem czy to przejdzie:

    11401616-00-275681-PLNCURR21-50

    Ltd

  • 16. Data: 2002-06-05 09:59:44
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Ltd <d...@i...pl> pisze:

    > A czy ktos juz takowy przelew wykonal? mam troche dziwny nr rachunku
    > i nie wiem czy to przejdzie:
    >
    > 11401616-00-275681-PLNCURR21-50

    Lukas eBank bez problemu. Ta dziwność nieoczekiwanie koncentruje się w
    cyfrach 4-8 ;)

  • 17. Data: 2002-06-05 10:03:12
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Ltd" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A czy ktos juz takowy przelew wykonal? mam troche dziwny nr rachunku i nie
    > wiem czy to przejdzie:
    > 11401616-00-275681-PLNCURR21-50

    Tak!. Od wczoraj ten numer jest dobry.
    Do 3 .06 trzeba było zmieniać numer banku na 1140000

  • 18. Data: 2002-06-05 14:31:58
    Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>

    Ltd wrote:
    []
    > A czy ktos juz takowy przelew wykonal? mam troche dziwny nr rachunku i nie
    > wiem czy to przejdzie:
    >
    > 11401616-00-275681-PLNCURR21-50

    w mBanku bez problemu.

    --
    misiek

    *** Michal R. Hoffmann | <mailto:misiek@knm.org.pl> ***
    *** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
    BTW: do którego złącza w pececie podłącza się szklaną kulę? (c)JoteR