    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaufanie mBanku
    Date: Thu, 8 Oct 2015 21:01:49 +0200

    "WAM" 5...@4...com

    > A skąd to założenie że aplikacje ma na tym samym
    > urządzeniu co kartę SIM z numerem zgłoszonym do banku?

    Zapewne stąd, że to on jest matołkiem. :)

    O wiele ciekawsze są przelewy do niezaufanych wykonywane
    via WWW w krótkim czasie -- ,,jeden za drugim''. Skoro mam
    dostęp do telefonu (co wykazuję przy pierwszym przelewie,
    licząc od logowania) można chyba uznać, że kolejne przelewy
    (do czasu wylogowania) nie muszą być potwierdzane.

    Tak (mniej więcej) postępował BPH.

    -=-

    Optima zezwala na lanie tylko na jedno konto, na dodatek dość
    rygorystycznie ustalone -- jednak żąda (moim zdaniem niepotrzebnie)
    SMSów i do logowania, i do lania. IMO SMSa warto żądać tylko do
    ustanawiania konta, na które można lać.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'