    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zasady % kredytów w Multibanku i mBanku
    Date: 17 Dec 2003 14:27:21 +0100

    > czy mógłby ktoś podzielić się doświadczeniami, na ile% otrzymał, lub ktoś
    > kogo znacie, na ile % otrzymał kredyt hipoteczny... tabela oprocentowania
    > podaje, że oprocentowanie >= 5,95%, ale jak to wygląda w praktyce
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Kredyt hipoteczny w PLN w mBanku na 5,95% jest tylko nieuczciwym chwytem
    reklamowym. Dyskusja na ten temat odbyła się na liście kilka miesięcy temu.
    Nikomu nie udało się wprowadzić do ich kalkulatorów takich danych aby otrzymać
    takie właśnie oprocentowanie. Rozważano różne abstrakcyjne sytuacje w rodzaju:
    zarobki miesięczne na poziomie 20-30 kPLN, zabezpieczenie w postaci
    nieruchomości na kwotę kilkakrotnie przekraczającą wielkość kredytu, super
    stabilne zatrudnienie, itp. Tensor1

    PS1. Wpisz swoje dane do kalkulatora i będziesz znał oprocentowanie

    PS2. Nie muszę chyba dodawać, że jestem zdecydowanym przeciwnikiem
    oprocentowania kredytów długoterminowych w oparciu o tzw. decyzje Prezesa.
    Kredyty w mBanku (jak słusznie zauważył Amra) są tak właśnie oprocentowane.