  • Data: 2003-12-17 13:37:15
    Temat: Re: Zasady % kredytów w Multibanku i mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > PS1. Wpisz swoje dane do kalkulatora i będziesz znał oprocentowanie

    Dane to dane. Dostac mozesz i ludzie dostaja.
    Ale to akurat nie wyjdzie z kalkulatora.

    > PS2. Nie muszę chyba dodawać, że jestem zdecydowanym przeciwnikiem
    > oprocentowania kredytów długoterminowych w oparciu o tzw. decyzje
    > Prezesa. Kredyty w mBanku (jak słusznie zauważył Amra) są tak właśnie
    > oprocentowane.

    No tak - ale akurat kredyt w Multi czy mBanku dosc latwo obnizyc dzieki ich
    wlasciowosciom.
    On jest dobry dla osob, ktore dosc dobrze zarabiaja. Pomysl wziety z bodaj
    UK, gdzie ludzie maja jakies tam swoje oszczednosci, a dom jest zakupem
    jedym z wielu, a nie tak jak u nas ukoronowaniem dorobku zycia :)