  • Data: 2003-12-17 22:44:58
    Temat: Re: Zasady % kredytów w Multibanku i mBanku
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brps4u$g6m$1@news.onet.pl...
    > ZAŁÓŻMY, ŻE CHCIAŁBYM CO MIESIĄC ODKŁADAĆ JAKĄŚ SUMKĘ NA ZAKUP W
    PRZYSZŁOŚCI
    > DZIAŁKI LUB NA BUDOWĘ DOMU LUB NA STUDIA DLA DZIECI. LEPIEJ INWESTOWAĆ W
    > FUNDUSZE? ZAŁOŻYĆ LOKATĘ? CZY NIECH TE PIENIĄDZE BILANSUJĄ KREDYT - CZYLI

    > OPROCENTOWANE NA TYM SAMYM POZIOMIE CO KREDYT I TO BEZ PODATKU BELKI.

    moim zdaniem lokata odpada...
    a to czy bilansowanie czy fundusze to juz zalezy jak sobie portfel ulozysz w
    tych funduszach i ile bedziesz mial stope
    zwrotu na funduszach. jesli bedziesz mial duza do bedzie to korzytniejsze
    niz bilansowanie , ale moze byc tez niekorzystne
    Bilansowanie tutaj na pewno bedzie bezpieczna forma obnizenia odsetek
    kredytu

    > PS.3. MA KTOŚ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIA Z BPH-PBK - OFERUJĄ KREDYT W CHF OD
    > 1,80%.

    mam dwoch kolegow, jeden bral kredyt mieszkaniowy w BPH ,a drugi kredyt
    samochodowy.. oboje narzekali..
    a BPH mial rendencje do wymyslania nowych potrzebnych dokumentow...

    pozdro
    SirmarK